نخستین نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس برگزار می شود

عصر نمایشگاه- ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه ۹۶ شرکتها و سازمانهای داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، فرصتهای شغلی خود را معرفی می کنند.

نخستین نمایشگاه بین المللی کار ایران جابکس برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از دبیرخانه نخستین نمایشگاه بین المللی کار ایران، ایران جابکس سعید سمیعی دبیر اجرایی این نمایشگاه، با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و کارآفرینی در کشور، و تلاش در جهت تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی از برگزاری نختستین نمایشگاه کار ایران جابکس، خبر داد و افزود این نمایشگاه در روزهای 15 تا 18 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و به نوعی جمع بندی فعالیتهای صورت گرفته حوزه اشتغال کشور، در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خواهد بود.

    سعید سمیعی دبیر نمایشگاه این نمایشگاه در تشریح چگونگی برگزاری این رویداد مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت، مرکز کار ایران با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویدادی را برگزار می کند که در آن کارفرمایان ضمن معرفی فرصت های شغلی سازمان خود، می توانند گامهای اساسی در تثبیت برند کارفرمایی نیز برداشته و خود را در معرض انتخاب نیروهای نخبه قرار دهند. همچنین کارجویان نیز می توانند نیازهای بازار کار را از نزدیک درک کرده و مهارتها و توانمندیهای خود را با توجه به این نیازها توسعه و بهبود دهند. این امر فارغ از وضعیت اشتغال یا بیکاری کارجویان یا کارکنان می تواند برای آنها محک جدی از دید کارفرمایان باشد.

    سعید سمیعی، دبیر اجرایی این نمایشگاه، با اشاره به اینکه چنین نمایشگاهی، برای نخستین بار در کشور در این ابعاد برگزار می شود، گفت: متاسفانه همزمان با اینکه کارجویان از نبود مشاغل گلایه مندند، کارفرمایان نیز در تامین نیروی انسانی متخصص خود دچار مشکلات عدیده هستند که این نشان از وجود شکاف عمیق بین بازار عرضه و تقاضای نیروی کار در کشور است. از این رو دانشگاه ها و انجمن های فارغ التحصیلان به عنوان بازوی تربیت نیروی کار از یک طرف، سازمانها صنایع و شرکتها به عنوان بازوی ایجاد اشتغال از طرف دیگر، و موسسات ارائه خدمات کاریابی و منابع انسانی به عنوان تسهیل کننده روابط بین کارفرمایان و کارجویان، ارکان اصلی شرکت کننده در این نمایشگاه خواهند بود.

    سمیعی ضمن اشاره به برنامه های گسترده اطلاع رسانی و حضور شرکتها در این نمایشگاه گفت، این نمایشگاه که با استقبال شرکتها و برندهای داخلی روبرو شده است، درخواستهایی از طرف شرکتهای بین المللی جهت حضور در بازار کار ایران دریافت کرده که می تواند راهی جدید برای حل معضل بیکاری کشور باشد. همچنین در این نمایشگاه، برنامه های جذابی برای کارفرمایان نمونه به انتخاب کارکنان و نیز کارکنان نمونه به انتخاب کارفرمایان در نظر گرفته شده است که برخی از آنها بازدید از فضاهای کاری شرکتهای بین المللی در کشورهای خارجی و آموزش های فوق العاده می باشد. همچنین فرصت مذاکره حرفه ای برای نیروهای سطح بالا از یک طرف و فرصت تیم سازی برای استارتاپ ها از طرف دیگر از دیگر جذابیتهای این نمایشگاه است. همچنین تسهیلات ویژه ای برای حضور شرکتهایی که عملکردی با تعداد بالای کارکنان رو به رشد و طبق لیست دارند، در نظر گرفته شده است.

    علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت iranjobex.com مراجعه کنند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت