توسط معاون آموزش و پرورش جیرفت انجام شد

نمایشگاه دست‌سازه‌های معلمان در جیرفت برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش جیرفت برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در این شهرستان را تشریح کرد.

نمایشگاه دست‌سازه‌های معلمان در جیرفت برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، غلامرضا رشیدی عصر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس این شهرستان اظهار داشت: نشست توجیهی مدیران مدارس در زمینه شیوه‌نامه جدید تکریم بزرگداشت مقام معلم در سال 95 برگزار شد.

    وی بیان داشت: این شیوه‌نامه با توجه به سند تحول بنیادین که ارتقاء جایگاه و منزلت معلم از اهداف اصلی آن محسوب می‌شود، تدوین شده است.

    معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش جیرفت افزود: بر اساس این شیوه‌نامه نظر مدیران و کارشناسان کارگروه تخصصی تکریم مقام معلم در هفته بزرگداشت این مقام نسبت به معرفی و انتخاب معلم نمونه که در مسائل علمی، پرورشی، پژوهشی، تألیف، ایثارگری و فداکاری معلم بالاترین امتیاز را کسب کنند، مورد ارزیابی و تجلیل می‌شوند.

    وی ابراز داشت: تفویض اختیار مدارس و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی و برون سازمانی از اهداف دیگر این شیوه‌نامه است.

    رشیدی تصریح کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم بر اساس شیوه‌نامه مربوطه برنامه‌های اجرایی و مدون از جمله دیدار با خانواده معظم شهداء، گلباران قبور مطهر شهداء، سخنرانی مدیر آموزش و پرورش جیرفت قبل از خطبه‌های نماز جمعه و ... انجام می‌شود.

    وی با اشاره به سایر برنامه‌های هفته معلم افزود: راهپیمایی و کوه‌پیمایی برای فرهنگیان و برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری را در دستور‌ کار داریم.

    رشیدی ابراز داشت: در زمینه پژوهشی نیز شناسایی و تکریم از معلمان پژوهشگر برتر و برپایی نمایشگاه دست‌سازه‌های معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم انجام می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت