نمایشگاه توانمندی های بانوان شهرستان دورود گشایش یافت

عصر نمایشگاه- عصرشنبه در آئینی همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه توانمندی های بانوان شهرستان دورود با حضور امام جمعه و فرماندار دورود و همچنین مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان گشایش یافت.

نمایشگاه توانمندی های بانوان شهرستان دورود گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دورود در این آیین گفت: نمایشگاه توانمندی های دورود از امروز تا 21 بهمن ماه در 15 غرفه شامل هفت غرفه مربوط به کارآموزان فنی و حرفه ای و هشت غرفه مربوط به فعالیت بانوان در ادارات مختلف دایر است.
    علیرضا غیاثوند افزود: غرفه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای در این نمایشگاه شامل قلم زنی، محصولات گیاهی، نقاشی روی سفال، معرق کاری، گوهرتراشی، کیف و چرم و غرفه خیاطی می باشند.
    وی درخصوص غرفه های مربوط به ادارات شهرستان دورود اظهار کرد: غرفه شبکه بهداشت و بیمارستان شهدای هفتم تیر برای انجام مشاوره های رایگان درخصوص بیماری ها، غرفه اداره ورزش و جوانان برای انجام سنجش تناسب قد و وزن و مشاوره تغذیه مناسب و غرفه کمیته امداد و بهزیستی برای مشاوره درخصوص آسیب های اجتماعی در این نمایشگاه فعالیت می کنند.
    رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دورود افزود: آموزش و پرورش دورود نیز با برپایی غرفه عکس با موضوع عفاف و حجاب، اداره کتابخانه ها با برپایی غرفه مطالعه و نقاشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عرضه محصولات فرهنگی از جمله کتاب در این نمایشگاه پرداخته اند.
    وی گفت: امروز همچنین مسابقه آشپزی آزاد با موضوع غذاهای محلی در نمایشگاه برگزار شد که درنهایت به 6 نفر از شرکت کنندگان برتر جوایزی اهدا شد.
    غیاثوند هدف از ایجاد این نمایشگاه را آشنایی با توانایی بانوان شهرستان و صنایع دستی مرکز آموزش فنی و حرفه ای و همچنین حمایت از تولیدات آنها در جهت اشتغالزایی جوانان اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 21 در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت