آغاز نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته از ۱۸ بهمن در اصفهان

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (اصفهان فارما) و ششمین همایش طلای سبز از ۱۸ بهمن ماه در اصفهان آغاز می‌شود.

آغاز نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته از ۱۸ بهمن در اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», این نمایشگاه تا 20 بهمن ادامه خواهد داشت و 65 مشارکت کننده حاضر در آن به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه محصولات مراقبت‌های بهداشتی، محصولات و فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، محصولات و فرآورده‌های طبیعی و گیاهان دارویی، ماشین‌آلات و تجهیزات داروسازی، مواد اولیه، صنایع داروسازی و خدمات چاپ و بسته بندی می‌پردازند.

     مشارکت کنندگان از استان‌های اصفهان، قم و تهران در نمایشگاه حضور دارند و شهرستان کاشان نیز حضور قابل توجه و منحصر به فردی را در نمایشگاه به خود اختصاص داده است.

     داروسازی‌ رها، داروسازی امین و شرکت گل‌دارو مشارکت‌کنندگان شاخص نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (اصفهان فارما) به شمار می‌روند که در کنار شرکت های تهران دارو، ریحان نقش جهان، باریج اسانس، پخش هجرت، پویش دارو و تهران شیمی به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

     در کنار این نمایشگاه، ششمین همایش طلای سبز برگزار می‌شود که با توجه به ظرفیت‌های استان اصفهان در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی، فرصتی است تا ضمن تمرکززدایی رویدادهای تخصصی از پایتخت، با شناسایی بازارهای هدف، امکان توسعه صادرات فرآورده‌های طبیعی و گیاهان دارویی فراهم شود.

     برگزاری کارگاه‌ها و سخنرانی‌های آموزشی مرتبط با مسائل روز، برگزاری تورهای رایگان دانشجویی، درنظرگیری امتیازهای بازآموزی برای گروه‌های هدف، انتشار کتاب و مقالات علمی دانشجویان حضور نشریات و رسانه‌های سلامت محور و توجه و احیای طب ایرانی در کنار برپایی سلامت‌کده طب ایرانی از جمله برنامه‌های جانبی نخستین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (اصفهان فارما) به شمار می‌رود.

     نخستین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (اصفهان فارما) از ساعت 14 تا 21 روزهای 18 تا 20 بهمن‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت