منطقه آزاد انزلی میزبان نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی به میزبانی منطقه آزاد بندر انزلی و با حضور فعالان و دست اندرکاران داخلی در این منطقه برگزار می‌شود.

منطقه آزاد انزلی میزبان نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس کشور، دومین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این منطقه برگزار شد.

    براساس این گزارش، در ابتدای این دیدار که با حضور حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی،نمایندگانی از انجمن طراحان،انجمن صنایع پوشاک ایران،انجمن صادرکنندگان پوشاک ، اتحادیه پوشاک تهران،معاونین منطقه آزاد و مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد،حمید قبادی با ابراز خرسندی از توجه ویژه منطقه آزاد انزلی به مد و لباس کشور گفت:با رونمایی از سالن نمایشگاهی و مجهز منطقه آزاد انزلی امکان بهره برداری از توانمندی‌های مد و لباس کشور با حضور برندهای مختلف و طراحان و دست اندرکاران و فعالان این حوزه بوجود می‌آید.

    وی با اشاره به برگزاری جلسه اول در بهمن ماه سال گذشته ابراز امیدواری کرد با جمع بندی و بازدید از منطقه آزاد و بررسی توانمندی‌های و درخواست‌های حاضران در جلسه برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی مد و لباس در این منطقه بتوان با رفع کمبودها در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل می‌باشد با حرکتی جهادگونه ظرفیت‌های کشور در عرصه مد و لباس را در این منطقه درونی نموده و زمینه‌های ایجاد ارتباطات دوسویه و صادرات به منطقه را فراهم نمود که این امر خود باعث رشد اشتغالزایی،ثبات و ترقی عرصه مد و لباس در منطقه آزاد انزلی بعنوان قطب صنعت مد و لباس کشور در بین مناطق آزاد خواهد شد.

    در ادامه این دیدار دکتر مسرور ضمن تشکر ویژه از توجه حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و همراهان وی برای گسترش همکاری‌ها در این منطقه گفت:با به کارگرفتن تمام توانمندی و ظرفیت خود و تکمیل زیرساخت‌های اجرایی می‌توان روند رسیدن به بازارهای بین المللی را تسهیل کرده که این خود باعث توانمندی و افزایش سهم تولیدات داخلی و در اختیار گرفتن بازارهای منطقه ای می‌شود.

    وی با اشاره به مراکز فروشگاهی در منطقه آزاد انزلی گفت:این منطقه با 5 مرکز تجاری بزرگ و 900 فروشگاه و با بهره برداری از مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی در اردیبهشت ماه آمادگی میزبانی نخستین نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی را داریم که امیدواریم با حضور تمامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و طراحان و فعالان حوزه مد و لباس اولین گام در تحقق منطقه ازاد انزلی بعنوان قطب صنعت مد و لباس مناطق آزاد محکم و استوار برداریم.

    وی برگزاری این نخستین نمایشگاه را در منطقه آزاد انزلی با توجه به رتبه بالا در بهره برداری از ظرفیت‌ها و ارتباطات منطقه ای و فرا منطقه ای نقطه عطف صنعت مد و لباس در بین مناطق آزاد دانست.

    در ادامه این دیدار تولید کنندگان و صادرکنندگان دیدگاه‌ها ، نقطه نظرات و پیشنهادات پیرامون حمایت از تولیدات داخل،تبلیغات گسترده استانی برای نمایشگاه‌های بین المللی مد و لباس اسلامی ایرانی در منطقه آزاد،استفاده از مزایای صادراتی،تحقیق و بازاریابی از بازارهای همسایه با مطالعه و هدف گذاری،پیوسته بودن برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس در منطقه آزاد انزلی و رایزنی با اتاق‌های بازرگانی برای صادرات پوشاک را بیان نموده و سپس به بازدید چند ساعته از بخش‌ها و قسمت‌های مختلف منطقه آزاد انزلی با حضور معاونین این منطقه پرداختند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت