با حضور دبیر شورای نظارت؛

هفتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- هفتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب‌بازی تا ۲۰ بهمن ماه در سالن نمایشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب آماده بازدید علاقه مندان است.

هفتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، محسن حموله دبیر شورای نظارت بر اسباب‌بازی در مراسم آغاز به کار هفتمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب‌بازی در ایران، که امروز 16 بهمن ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری برگزار شد گفت: مقوله اسباب بازی و سرگرمی که از دیرباز یکی از جذاب ترین دغدغه ­های جامعه بشری بوده، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تغییرات فرهنگی و نوع زندگی، تبدیل به ابزاری قدرتمند و جذاب برای نیل به اهداف مشخص برخی شرکت‌ها و کمپانی‌ها تبدیل شده و این شرکت­‌ها نسبت به طراحی و تولید انواع اسباب بازی متناسب با فرهنگ و برنامه بازار مخاطب اقدام می کنند. 

    به گفته دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی، انتخاب درست و بهینه اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان، مطلب بسیار مهمی است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و در این بین انتخاب اسباب بازی ایرانی که متناسب با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده  نقش مهمی در رشد فرزندان این سرزمین خواهد داشت. از این رو در این نمایشگاه، اسباب بازی‌هایی که توسط شرکت‌های ایرانی طراحی و تولید شده اند و همچنین بازی‌های بومی مناطق مختلف کشور عرضه و برای مخاطبان به ویژه کودکان و خانواده‌ها به نمایش گذاشته می شود.

    حموله به آثار ارائه شده در هفتمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی اشاره و بیان کرد: در هفتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی 52 غرفه حضور دارند که از این تعداد 41 غرفه فقط اسباب بازی‌های ایرانی، 7 غرفه اسباب بازی‌های ایرانی و خارجی و 4 غرفه اسباب بازی‌های خارجی هستند. همچنین در این نمایشگاه انواع اسباب بازی‌های فکری، آموزشی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت، اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، چرتکه، پازل، بازی‌های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی، خمیر بازی، اسباب بازی پلاستیکی، ماشین و کامیون، سه چرخه، رالی اسپرت و عروسک‌ها و...  ارائه و در معرض دید علاقمندان به ویژه کودکان و والدین قرار خواهد گرفت.

    او به اهداف برگزاری نمایشگاه اسباب بازی اشاره و بیان کرد:معرفی اسباب بازی‌های مؤثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولیدکنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی، یکپارچه سازی فعالیت‌های حوزه اسباب بازی و ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه هستند.

    حموله همچنین بیان کرد: این نمایشگاه به همت بخش خوصی برگزار می شود و ولید کنندگان اسباب بازی و سرگرمی در گروه‌های آموزشی و کمک آموزشی، فرهنگی هنری، رایانه ای و الکترونیک، کمک درمانی، حرکتی مهارتی و فکری می باشد و همچنین دست اندرکاران توزیع اسباب بازی و سرگرمی و ارائه کنندگان خدمات بازرگانی در آن مشارکت دارند. همچنینمشاوره بازی و اسباب بازی، فضای بازی و مشاوره روانپزشکی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت