آغاز به کار نمایشگاه هوایی سنگاپور ۲۰۱۸ از فردا

عصر نمایشگاه- نمایشگاه هوایی سنگاپور ۲۰۱۸ قرار است از فردا ششم فوریه آغاز بکار کرده و تا ۱۱ فوریه سال جاری میلادی در سنگاپور به طول بینجامد.

آغاز به کار نمایشگاه هوایی سنگاپور ۲۰۱۸ از فردا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، این نمایشگاه هوایی که هر دو سال یک بار  برگزار می شود، میزبان بالغ بر 1062 شرکت کننده فعال در صنعت هوانوردی و غول های هواپیماسازی همچون ایرباس و بوئینگ خواهد بود. آغاز به کار این نمایشگاه از فردا معادل ششم فوریه بوده و تا تاریخ 11 فوریه ادامه خواهد داشت.

    نمایشگاه هوانوردی و صنایع دفاعی هوایی سنگاپور 2018 یکی از مهم ترین و برجسته ترین نمایشگاه هایی است که به صورت دو سالانه برگزار می شوند. از مهم ترین نمایشگاه های هوایی در جهان می توان به نمایشگاه های هوایی لوبورژه پاریس در فرانسه، فارنبرو در انگلستان، دوبی در امارات متحده عربی و ماکس در روسیه اشاره کرد که هر کدام از آنها با توجه به اینکه قراردادهای مهمی در این رویدادها منعقد شده و محصولات جدیدی به نمایش در می آید، از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار هستند.

    در نوامبر سال گذشته 2017 میلادی بود که نمایشگاه هوایی دوبی (Dubai Airshow 2017) برگزار شد و فرصت های خوبی را برای صاحبان صنعت هواپیماسازی، خریداران و شرکت های هواپیمایی برای عقد قراردادهای تجاری فراهم آورد.

    نمایشگاه هوایی سنگاپور 2018 در نخستین روز خود میزبان تیم های تخصصی به منظور نمایش های هوایی جذابی خواهد بود که در این رویداد، روزهای ششم تا 9 فوریه برای عقد قراردادهای تجاری و روزهای 10 و 11 فوریه برای بازدید افراد علاقمند و شهروندان عادی در نظر گرفته شده است. همچنین برآورد می شود که بیش از 130 هزار بازدیدکننده و شرکت کننده از 50 کشور جهان در این رویداد هوایی شرکت کنند.

    انتظار می رود غول های هواپیماسازی جهان همچون بوئینگ آمریکا و ایرباس اروپا حضور قدرتمندانه و موفقیت آمیزی در این نمایشگاه به عمل بیاورند و در نتیجه قراردادهای بزرگی را با ایرلاین های مختلف در سراسر جهان منعقد کرده و به مرحله اجرا در بیاورند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت