نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در ۵۰ نقطه استان کرمانشاه

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه از برپایی نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و سیاه چادر در ۵۰ نقطه استان با ۳۵۰ غرفه فروش خبرداد.

نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در ۵۰ نقطه استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه   : برنامه های پیشنهادی اداره کل میراث فرهنگی استان به دستگاه های اجرایی مختلف برای نوروز 97 ابلاغ شده است.

    وی افزود: آموزش و پرورش استان نسبت به آماده سازی مدارس برای اقامت میهمانان نوروزی در ایام تعطیل و نیز پخش فیلم جاذبه های گردشگری استان در مدارس اقدام کند.

    بالایی با بیان اینکه تابلوی معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه  در فرودگاه کرمانشاه نصب خواهد شد، گفت: استقبال از اولین گروه مسافران نوروزی در فرودگاه کرمانشاه پس از تحویل سال و توزیع بروشور از دیگر اقداماتی است که در فرودگاه کرمانشاه انجام می گیرد.

    وی به روش های مختلف آمارگیری تعداد گردشگران ورودی به استان اشاره کرد و افزود: ازآنجایی که شیوه های مختلف آمارگیری تاکنون دقیق نبوده، از سال گذشته بحثی مطرح شد که در آن با کمک شرکت مخابرات و از طریق کنترل شماره موبایل ها می توانیم آمار دقیقی از گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم که این طرح را برای نوروز 97 اجرا خواهیم کرد.

    به گفته این مسئول درصورت تغییر ناگهانی آب و هوا در ایام عید، امسال علاوه بر استفاده از ظرفیت اسکان مدارس، سالن های ورزشی موجود در سطح استان نیز مسافران نوروزی را اسکان می دهند.

    وی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواست نظارت کافی بر خدمات مراکز درمانی داشته باشد و با شیفت بندی مانع از خالی شدن این مراکز از وجود پزشکان و متخصصان در تعطیلات نوروز شود.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه برگزاری نوروزگاه در محوطه های تاریخی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در 50 نقطه، اجرای سفره هفت سین و برنامه های فرهنگی، اجرای جنگ های شادی، تولید و پخش 14 برنامه 6 دقیقه از جاذبه های گردشگری استان در شبکه یک سیما، برگزاری جشنواره عکس ویژه نوروز، ساخت موشن گرافی، چاپ کتاب چه معرفی استان، توزیع و بروشور  را از برنامه های اصلی این اداره کل در ایام نوروز عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت