سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان:

هشتمین نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون در زنجان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: هشتمین نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون در زنجان برگزار می‌شود.

هشتمین نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون در زنجان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از فارس, جمال بابایی اظهار کرد: در طول سال نمایشگاه‌های گوناگونی برای افراد جامعه برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه هشتمین نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون در زنجان برگزار می‌شود، این نمایشگاه از تاریخ  17تا 21 بهمن‌ماه سال‌جاری به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

    سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به نمایشگاه خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون در زنجان در فضای عمومی 4 هزار و 600 متر مربع برگزار می‌شود، عنوان کرد: یک هزار و 800 متر مربع فضای غرفه‌سازی شده در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

    بابایی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 50 غرفه از استان‌های مختلف برپا می‌شود، عنوان کرد: استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، اردبیل،کرمانشاه، همدان،کردستان، خراسان، قزوین، گلستان محصولات خود را در معرض بازدید قرار می‌دهند.

    وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی و دکوراسیون مانند فرش و تابلو فرش، سرویس خواب، کابینت و ظروف آشپزخانه، لوازم برقی و لوستر و ... عرضه می‌شود، اضافه کرد: نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه کرده و با فعالان حوزه‌ کاری خود ارتباط برقرار کنند.

    سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان ادامه داد: معرفی توان‌مندی‌های داخلی در حوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون از مزایا و اهداف اصلی این نمایشگاه است.

    بابایی اظهار کرد: این نمایشگاه با اهداف تبادل اطلاعات، شناسایی نیازهای جامعه، بهینه‌سازی، افزایش کمیت و کیفیت کالاها و ایجاد ارتباط با سایر تولیدکنندگان راه‌اندازی شده است.

    وی با اشاره به اینکه زمان بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم همه روزه به مدت 6 روز است، ادامه داد: از ساعت 15 تا 21 شب است امیدواریم که برگزاری نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی بتواند در شناسایی سلیقه‌های بازدیدکنندگان و رفع نیاز آنها گامی مؤثر بردارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت