فعال تجاری ایران:

حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعتی ترکمنستان موفقیت‌آمیز بود

عصر نمایشگاه- فعال تجاری و نمایشگاهی ایران در ترکمنستان گفت: حضور پررنگ و موفقیت‌آمیز شرکت‌های ایران در «عشق آباد» باعث شد تا فعالان بخش خصوصی و دولتی ترکمن با شرکت های تجاری کشورمان قراردادهای متعددی را امضا کنند.

حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعتی ترکمنستان موفقیت‌آمیز بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, حسن مرتجی رئیس  شرکت بین‌المللی نمایشگاهی «ای تی اف گروپ» گفت: اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی و فناوری ترکمنستان با حضور درخشان غرفه داران ایرانی به همت و همکاری فعال دولت ترکمنستان به خصوص وزارت امور خارجه و سازمان اتاق بازرگانی این کشور و نیز پیگیری‌های  سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد به صورت موفقیت‌آمیز برگزار گردید.

    این فعال نمایشگاهی ایران گفت: همکاری فعال سفارت جمهوری اسلامی در عشق‌آباد به خصوص رایزن بازرگانی این سفارت،  در روزهای قبل  از نمایشگاه مذکور موجب  گردید، بهترین شرایط برای حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعتی ترکمنستان فراهم شود که این نمایشگاه مورد استقبال گرم بازدید کنندگان بخش دولتی و خصوصی این کشور قرار گرفت.

    مرتجی افزود: قرائت پیام «قربانقلی بردی‌محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان در مراسم افتتاحیه بر اهمیت این نمایشگاه بین‌المللی در راستای توسعه و گسترش تعاملات اقتصادی، تجاری و صنعتی فیمابین افزود.

    وی افزود:  سفیر جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد در اولین روز افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صنعتی و فناوری ترکمنستان در کنار مقامات ارشد دولت ترکمنستان و نیز سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم عشق‌آباد، از تمامی غرفه داران ایرانی حاضر در نمایشگاه مذکور بازدید به عمل آورده و با فعالان اقتصادی، تجاری و صاحبان صنایع، خدمات فنی و مهندسی کشورمان گفت وگوی صمیمانه را انجام داد و آمادگی سفارت ایران در عشق‌آباد جهت ارائه هر گونه کمک و پشتیبانی را اعلام نمودند.

    مرتجی گفت: ظرف 3 روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعتی ترکمنستان نمایندگان ارشد وزارتخانه‌ها و نیز فعالان بخش خصوصی ترکمنستان بازدید فعال و پررنگی را از نمایشگاه صورت دادند و جهت امضاء قراردادهای به ارزش چندین میلیون دلار توافق کردند.

    مرتجی گفت: مقامات دولت ترکمنستان با اشاره به اشتراکات فراوان تاریخی، فرهنگی، سنتی و مردمی بین دو کشور همسایه و دوست،  از حضور پررنگ و گسترده شرکت های ایرانی در نمایشگاه مذکور استقبال کرده و خواستار تداوم این عزم جدی صاحبان صنایع و خدمات فنی و مهندسی کشورمان جهت حضور فعال و پر افتخار  در بازار این کشور شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت