جلسه هماهنگی نمایشگاه بین المللی و تخصصی چاپ و بسته بندی با حضور نماینده نمایشگاه دوسلدورف آلمان برگزار شد

عصر نمایشگاه- جلسه هماهنگی نمایشگاه بین المللی و تخصصی چاپ IPAP و بسته بندی pacprocess با مشارکت نمایشگاه دوسلدورف آلمان ما بین آقای پیتر اشمیت، مدیرنمایشگاه‌های خارجی دوسلدورف آلمان و هیئت همراه، حامد ایرانی مدیر برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی و هیئت همراه و جناب آقای محمد رئوف قادری مدیرعامل و جمعی از مدیران نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در محل شهرآفتاب برگزار شد.

جلسه هماهنگی نمایشگاه بین المللی و تخصصی چاپ و بسته بندی با حضور نماینده نمایشگاه دوسلدورف آلمان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، نمایشگاه های بین المللی چاپ IPAP و بسته بندی pacprocess با مشارکت نمایشگاه دوسلدورف آلمان و با هدف تبدیل شدن به یکی از نمایشگاه های تخصصی معتبر منطقه در حوزه چاپ و بسته بندی سال گذشته در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بازدید 6 هزار متخصص از داخل و خارج کشور برگزار شد که یکی از اهداف آن این است تا کشور ایران را محل گردهمایی فعالان صنعت چاپ و بسته بندی و رونمایی از جدیدترین نوآوری ها و فناوری ها روز دنیا کند.
    در ابتدای جلسه محمد رئوف قادری،  با خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از مشارکت نمایشگاه دوسلدورف در برگزاری نمایشگاه‌ها در شهرآفتاب اظهار داشت:  در دو ماه گذشته همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین نمایشگاه شهرآفتاب و نمایشگاه تهران برقرار شده است و هماهنگی تاریخ برگزاری نمایشگاه ها اتفاق افتاده است و نشستهای حمایتی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه نمایشگاه چاپ و بسته بندی باید از لحاظ کمی و کیفی به بهترین نحو ممکن برگزار شود،  بیان کرد: تقاضاها برای برگزاری نمایشگاه ها در شهرآفتاب افزایش یافته است و شرکتهای برگزار کننده نمایشگاه در شهرآفتاب باید برای باقی ماندن در عرصه رقابت، قوی تر از گذشته ظاهر شوند.
    وی با اشاره به به برنامه‎های پیش بینی شده برای آینده نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افزود:  تبدیل شدن شهرآفتاب به شهرنمایشگاهی، تکمیل و توسعه فازهای بعدی نمایشگاه، تبدیل شدن نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب به منطقه آزاد تجاری که در آن نیاز به تشریفات گمرک و ویزا وجود نداشته باشد، از استراتژیهای اصلی ما می‌باشد که هم اکنون بحثهای مقدماتی آن آغاز شده و انشالله در آینده گسترش می‌یابد.
    قادری با اشاره به ویژگیهای برجسته نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: علاوه بر اینکه شهرآفتاب در مسیر اصلی کریدر شمال  به جنوب کشور و در نزدیکی فرودگاه  بین المللی امام خمینی(ره) قرار دارد. خط راه آهن به سمت قم و جنوب کشور از کنار شهرآفتاب می گذرد و در طرح ایجاد یک ایستگاه راه آهن با امکان تخلیه بار و بارگیری کالا برای شهرآفتاب در نظر گرفته شده است.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افزود: همه این ویژگیها  و امکانات شهرآفتاب را تبدیل به قطب صنعت نمایشگاهی خاورمیانه می‌کند که این امر مستلزم آن است که از هم اکنون برگزار کنندگان نمایشگاه در این مکان تمام تضمینهای لازم برای برگزاری با کیفیت نمایشگاه را ارائه دهند.
    در ادامه این جلسه پیتر اشمیت، مدیر نمایشگاه‌های خارجی دوسلدورف آلمان با اشاره به بازخورد مناسب و بسایر خوب نمایشگاه سال گذشته چاپ و بسته بنید شهرآفتاب بیان کرد: تضمین می‌کنیم که استقبال از این نمایشگاه گسترده تر و بیشتر از سال گذشته باشد  و هم اکنون نمایشگاه بین المللی و تخصصی چاپ IPAP و بسته بندی pacprocess  در 136 کشور جهان اطلاع رسانی و تبلیغ می‌شود.
    حامد ایرانی مدیر برگزاری  نمایشگاه چاپ و بسته بندی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به مشکلات در هماهنگی تاریخ نمایشگاه چاپ و بسته بندی در سال آینده گفت: این نمایشگاه، نمایشگاهی در سطح فراملی است و ما برای جلب حمایت نمایشگاه دوسلدورف با کشورهای ترکیه و امارات رقابت داشتیم و توانستیم با کنار زدن این دو کشور که در زمینه برگزاری نمایشگاه در منطقه قدرت محسوب می‌شوند، این نمایشگاه را در کشور برگزار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت