نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (۶)

رونمایی از محصولات جدید توس چینی در نمایشگاه Ambiente

عصر نمایشگاه- رییس هیات مدیره و مدیر عامل مجتمع کارخانجات ﺗﻮﻟﻴﺪی ﺗﻮس ﭼﻴنی گفت: شرکت توس چینی در نمایشگاه امسال با ارائه محصولات جدید خود در زمینه فاین پرسلان و بن چاینا سعی در جذب مشتریان جدید و توسعه بازار خود به مناطقی که تا به حال حضور نداشته است، دارد.

رونمایی از محصولات جدید توس چینی در نمایشگاه Ambiente
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», مهدی کاملان نجار، رییس هیات مدیره و مدیر عامل مجتمع کارخانجات ﺗﻮﻟﻴﺪی ﺗﻮس ﭼﻴنی در گفتگو با عصر نمایشگاه گفت: مجتمع کارخانجات ﺗﻮﻟﻴﺪی ﺗﻮس ﭼﻴنی ﺑﺰرﮔﺘﺮﻳﻦ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻛﻨﻨﺪه چینی ﻣﻈﺮوف در ﺧﺎورﻣﻴﺎﻧﻪ و دوﻣﻴﻦ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻛﻨﻨﺪه چینی در ﺟﻬﺎن ﺳﺎل ﺑﺎ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﺳﺎﻟﻴﺎﻧﻪ 2000 تن چینی  در سال 1362 ﺑﻪ ﺛﺒﺖ رﺳﻴﺪ و ﻛﺎر ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت و ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت آن آﻏـﺎز ﺷـﺪ و در ﺳـﺎل   1370  ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗﻮﻟﻴﺪ اﻧﻮاع ﻇﺮوف چینی ﺧﺎﻧگی و ﻫﺘلی و ﺑﺎ ﻇﺮﻓﻴﺖ 4200 تن در سال در ﻣﺸﻬﺪ ﺑﻪ ﺑﻬـﺮه ﺑـﺮداری رﺳـﻴﺪ. اﻳﻦ مجتمع در ﻫﻤﺎن اوﻟﻴﻪ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺧﻮد ﺑﺎ ﺗﻜﻴﻪ ﺑﺮ ﺗﻜﻨﻮﻟـﻮژی ﺑـﺎﻻی ﺗﻮﻟﻴـﺪ و داﻧـﺶ ﻣﺘﺨﺼﺼـﻴﻦ ﻣﺘﻌﻬـﺪ و مجرب داخلی و ﺧﺎرجی و ﭘﺎ ﺑﻪ ﻋﺮﺻﻪ ﺑﺎزارﻫﺎی ﺟﻬﺎنی ﻧﻬﺎد و در طی ﭼﻨﺪ ﺳﺎل، ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﻛﺴﺐ ﺳﻬﻢ ﻋﻤـﺪه ای از ﺑﺎزارﻫـﺎی داخلی و ﺧﺎرﺟی ﮔﺮدﻳﺪ.
    وی در خصوص حضور توس چینی در نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت افزود: توس چینی از سال 2010 در نمایشگاه امبینت حضور داشته است و امسال هفتمین سال شرکت در این نمایشگاه می باشد.
    کاملان ادامه داد: توس چینی امسال با غرفه ای به ابعاد 68 متر به ارایه محصولات جدید مانند چینی استخوانی و با هدف یافتن مشتریان جدید جهت این محصولات و توسعه صادرات و گسترش بازارهای جهانی خواهد پرداخت.
    وی درباره رقبای جهانی در این صنعت افزود: بیشتر رقبا در این صنعت از کشور چین می باشند که البته در این میان رقبای اروپایی نیز در جهت رقابت کیفی جایگاه ویژه ای دارند.
    کاملان در خصوص نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت نیز گفت: نمایشگاه امبینت به دلیل گستردگی حضور  شرکتهای تولید کننده از سراسر جهان باعث شده تا تجار و بازرگانان بزرگ دنیا برای بازدید از این نمایشگاه اهمیت ویژه ای قایل شوند ، لذا حضور هفت ساله توس چینی جهت ملاقات با تجار بزرگ و کسب اطلاعات تجاری و شناسایی و بررسی سلایق جهانی در زمینه ظروف غذاخوری میباشد . شرکت توس چینی در نمایشگاه امسال با ارائه محصولات جدید خود در زمینه فاین پرسلان و بن چاینا سعی در جذب مشتریان جدید و توسعه بازار خود به مناطقی که تا به حال حضور نداشته است، دارد.
    شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت Ambiente از 20 الی 24 بهمن 1396 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت