نمایشگاه نقاشی «زندگی از چشمان من» در حمایت از کودکان محک برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه نقاشی «زندگی از چشمان من» توسط موسسه خیریه محک برگزار می‌شود.

نمایشگاه نقاشی «زندگی از چشمان من» در حمایت از کودکان محک برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، دهمین دوره نمایشگاه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوان با عنوان «زندگی از چشمان من» توسط موسسه خیریه محک به نفع کودکان تحت پوشش این موسسه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه دو روزه که هنرمندان کودک و نوجوان دیدگاه خود را نسبت به زندگی از طریق 72 اثر هنری به نمایش می‌گذارند، حمایت و همراهی‌شان را با دوستان کوچک‌شان در محک اعلام می‌کنند.

    تارا بهبهانی، نقاش و پژوهشگر هنر، 10 سال است که با برگزاری نمایشگاه نقاشی در مؤسسه خیریه محک و اهدای تمام عواید حاصل از فروش به فرزندان محک، توجه کودکان و نوجوانان این مرز و بوم را به حمایت از همسالان مبتلا به سرطان‌شان جلب می‌کند تا پیام دوستی و مهربانی در بین کودکان و نوجوانان منتشر شود.

    وی درباره این نمایشگاه گفت: انگار همین دیروز بود که با 16 نقاش کودک و نوجوان اولین نمایشگاه نقاشی را در محک برگزار کردیم. آن روز فکر نمی‌کردیم تیم 16 نفره ما با حضور یاوران همراه و همدل کودک و نوجوان‌مان 72 نفر شود. امیدوارم برگزاری این نمایشگاه، بستر مناسبی برای حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا به سرطان فراهم کند.

    بنابراعلام روابط عمومی مؤسسه خیریه محک، این مؤسسه، همواره در کنار مأموریت اصلی خود که حمایت همه جانبه درمانی و رفاهی از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌ آنهاست، به ترویج فرهنگ کمک به هم‌نوع و آموزش نوع‌دوستی به کودکان و نوجوانان می‌اندیشد و امیدوار است آینده‌سازان ایران زمین با سنت دیرینه ‌نوع دوستی هر چه بیشتر آشنا شوند.

    نمایشگاه نقاشی «زندگی از چشمان من»، 27 و 26 فروردین از ساعت 16 تا 20 در محل موسسه خیریه محک برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت