از نمایشگاه بهاره تا فروش فوق العاده

عصر نمایشگاه- برگزاری نمایشگاه برای عرضه کالا و فروش فوق العاده از برنامه های اصناف برای دسترسی بهتر مردم به کالاهای مورد نیاز در آستانه ایام عید است.

از نمایشگاه بهاره تا فروش فوق العاده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از میزان، با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز خریدهای نوروزی از سوی مردم، آرام آرام شاهد آغاز جنب و جوش در بازار خواهیم بود و مردم به فراخور نیازهایی که دارند به دنبال تهیه مایحتاج خود می روند.

    در این میان عرضه کالاها و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از دغدغه های مردم در روزهای پایانی سال می شود.

    مردمی که دوست دارند در ایام عید برای پاسداشت این سنت، بهترین اجناس را تهیه کنند اما موضوعی که نقش تعیین کننده در این میان دارد قیمت کالاها است که نیاز است تدبیرهای ویژه ای در این راستا در نظر گرفته شود.

    گفتنی است اصناف که نقش مهمی در توزیع کالاها دارند، روزهای شلوغی را خواهند داشت.

    به همین منظور اتاق اصناف به عنوان متولی بخش اصناف برنامه ریزی هایی را صورت داده تا دسترسی مردم برای تهیه مایحتاج راحت تر صورت گیرد. بدین منظور، برگزاری نمایشگاه های بهاره و فروش های فوق العاده را می توان از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

    مجتبی صفایی اظهار کرد: تصویب برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه و بهاره و ضرورت برگزاری آنها و همچنین شکل و نوع برگزاری بر عهده کمیته های است که در شهرستان‌ها یا شهرها تشکیل می‌شود.

    سخنگوی اتاق اصناف با بیان اینکه کالاهای متناسب با شب عید از جمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل، گوشت و مرغ در این نمایشگاه ها عرضه خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که اقلامی که در این نمایشگاه عرضه می شود با تخفیف 20 درصدی به فروش برسد.

    وی ادامه داد: کمیته هایی در همه استانها با عضویت وزارت بهداشت و سازمان تعزیرات تشکیل می شود و قبل از عرضه اجناس در نمایشگاه، نوع و کیفیت جنس  بررسی می شود تا کالای با کیفیت و اجناس متناسب با فصل عرضه شود. همچنین فروش فوق العاده با تصمیم اتحادیه ها و درخواست واحدهای صنفی در سطح شهر برگزار می شود و اجناس واحدهای صنفی با قیمت های پایین تر از قیمت مصوب به فروش می رسد.

    بنابراین گزارش علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف نیز با ابلاغ مصوبه ای اعلام کرده است تا پایان فروردین سال 97، افزایش قیمت هر گونه قیمت کالا و خدمات صنفی توسط واحدهای ممنوع است.

    وی همچنین از روسای اتاق‌های اصناف مراکز استان‌ها خواست در صورت افزایش، قیمت باید به قیمت‌های قبلی تغییر کند و نتیجه به اتاق اصناف ایران اعلام شود.

    با توجه به پیش بینی هایی که از سوی اتاق اصناف اندیشیده شده به نظر می رسد ایام عید بازار با التهاب کمتری روبه رو باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت