برپایی نمایشگاه عکس و جشنواره غذاهای سنتی ایران در دانشگاه'سی. ای. یو' فیلیپین

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس و جشنواره غذاهای سنتی ایران روز شنبه همزمان با روز بین المللی دانشجویان خارجی در فیلیپین با مشارکت دانشجویان ایرانی مقیم این کشور در دانشگاه 'سی. ای. یو' مانیل برپا شد.

برپایی نمایشگاه عکس و جشنواره غذاهای سنتی ایران در دانشگاه'سی. ای. یو' فیلیپین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, این نمایشگاه به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی مقیم فیلیپین به مدت سه روز در این دانشگاه فیلیپینی برپا شده است.
    دانشجویان ایرانی از جمله دانشجویان 31 کشور جهان هستند که در روز بین المللی دانشجویان خارجی در برنامه های دانشگاه سی ای یو فیلیپین مشارکت کردند.
    در این نمایشگاه ،60 قطعه عکس از شهر های تهران , اصفهان, فارس کرمانشاه و فعالیت بانوان در ایران اسلامی که از سوی اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور ارسال شده بود برای دانشجویان و علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ ایران به نمایش درآمد.
    'جری کو' معاون دانشگاه سی ای یو مانیل در امور تجاری، به نمایندگی از سوی خانم ' پادولینا' رئیس دانشگاه گفت: برنامه امروز در راستای تقویب هماهنگی فرهنگی میان دانشجویان از کشور های مختلف است که در رشته های مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند .
    در این مراسم رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین در سخنانی گفت: همزمانی برگزاری این نمایشگاه و جشنواره دانشجویان بین المللی را با هفته هماهنگی ادیان و صلح در کشور فیلیپین به فال نیک گرفته و امیدوارم دانشجویان حاضر از کشورهای مختلف در فیلیپین پیام آور صلح و دوستی برای مردم جهان باشند .
    وی افزود:شما دانشجویان پیشاهنگان صلح و دوستی در کشور فیلیپین هستید و با برگزاری چنین جشنواره هایی می توانید به امنیت و صلح در جهان کمک کنید.
    وی دانشجویان کشورهای مختلف را نماینده فرهنگ آن کشور دانست و گفت: شما پیشروان فرهنگ و تمدن کشور خود در یک کشور دیگر هستید و امیدوارم بتوانید فرهنگ کشور خود را به مردم فیلیپین معرفی کنید .
    رایزن فرهنگی ایران در فیلیپین به پاس اقدام ارزنده دانشگاه سی ای یو یک جلد کتاب نفیس دیوان خیام را به معاون دانشگاه به رسم یادبود اهداء کرد.
    پس از افتتاح رسمی نمایشگاه از دانشجویان حاضر دراین مراسم با غذا های ایرانی پذیرایی به عمل آمد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت