از فردا؛

نهمین نمایشگاه قیر، آسفالت و عایقها در تهران

عصر نمایشگاه- نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، تجهیزات و ماشین آلات وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.

نهمین نمایشگاه قیر، آسفالت و عایقها در تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارشپایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه شرکت ها، صنعتگران و تولیدکنندگان عایق، قیر و آسفالت نقاط مختلف کشور و دیگر مناطق جهان ضمن عرضه جدیدترین تولیدات و خدمات خود، با فناوری های روز این حوزه نیز آشنا می شوند.

    در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت،معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود، بیش از 125 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

    مریم توکلیان مجری این نمایشگاه گفت: در کنار شرکت های داخلی حاضر در نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و ماشین آلات وابسته، شرکت هایی از کشورهای آلمان، چین، هندوستان، برزیل، آفریقای جنوبی، آذربایجان و ترکیه نیز جدیدترین تولیدات و تجهیزات خود را عرضه و ارائه می کنند.

    وی اضافه کرد: نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و تجهیزات و ماشین آلات وابسته در فضائی بالغ بر ده هزار مترمربع و در سالن های10– 11– 12– 13 و فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و در آن انواع قیرهای پلیمری، رنگی، طبیعی، اصلاح شده ، صنعتی، جاده ای وصادراتی, عایق سفید، ژئوممبران، ژئوتکستایل، انواع آسفالت های گرم، سرد، رنگی و پلیمری، تجهیزات دانه بندی، جایگزین های نوین آسفالت، تکنولوژی های نانو، مظروف سازی و انواع ماشین آلات سنگ شکن به نمایش گذاشته می شود.

    رئیس ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و تجهیزات و ماشین آلات وابسته خاطر نشان کرد: قرار است همزمان با روزهای برگزاری این نمایشگاه، هیئت هایی تجاری و سرمایه گذاری چند کشور خارجی از نمایشگاه بازدید و با شرکتهای ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

    توکلیان اضافه کرد: برگزاری چند نشست علمی،آموزشی و تخصصی با حضور کارشناسان، استادان دانشگاه ها و صنعتگران، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، نشستهایB2B جهت انجام رایزنی های تجاری، ارائه محصولات نوین و نحوه کاربرد آنان، و برگزاری آزمایش های تخصصی بر روی محصولات جدید برای معرفی بهترین و با کیفیت ترین محصول استاندارد، برخی دیگر از برنامه جانبی نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و تجهیزات و ماشین آلات وابسته است.

    وی گفت: این نمایشگاه که نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد یافته است، با هدف معرفی توانمندی ها و برنامه های این حوزه، بهره گیری از پیشرفت های فناوری، افزایش طول عمر رویه های آسفالتی، بهبود کیفی عملیات اجرایی و اصولی طرح های عمرانی، بالا بردن سطح کیفی تولید قیر و اصلاح آن جهت مصرف داخل و صادرات قیر استاندارد به بازارهای هدف خارجی، ارائه فنآوری های نوین، بومی سازی دانش فنی کالاها و خدمات کشورهای پیشرفته دنیا، معرفی شرکتهای دانش بنیان و ایجاد فضای مناسب جهت رایزنی های تجاری مستقیم مابین خریداران و تولید کننده، پیمارکاران و کارفرمایان برگزار می شود.

    به گفته رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه؛ صنعت قیر و آسفالت در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است بطوری که کارشناسان پیش بینی می کنند طی سال های آینده، قیر و آسفالت و فرآورده های فعلی این حوزه ، جای خود را به نوع جدیدی از قیر و آسفالت با مزایای و کیفیت های بسیاری بالائی بدهد.

    توکلیان افزود: در حال حاضر قیرهای پلیمری و رنگی در بسیاری از کشورها بکار گرفته شده و در کشور ما هم دانش این نوع قیر وجود دارد و برخی از کارخانه ها هو توانائی تولید آن را دارند.

    وی اضافه کرد: این نوع قیرها با توجه به کیفیت های بالائی دارند می توانند سال های متمالی پا برجا بماند و در نتیجه کمتر به محیط زیست آسیب وارد می کند.

    نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و تجهیزات و ماشین آلات وابسته از 23 تا 26 بهمن از ساعت 9 تا 17 درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت