مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد

برگزاری نمایشگاه تخصصی علمی و پژوهشی بانوان مازندران برای نخستین بار در کشور

عصر نمایشگاه- مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: برای نخستین بار در کشور نمایشگاه تخصصی علمی و پژوهشی بانوان مازندران برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی علمی و پژوهشی بانوان مازندران برای نخستین بار در کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از بلاغ، مریم جمشیدی چهارشنبه در جلسه شورای اداری سوادکوه اظهار کرد: اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری در گذشته فعالیت‌هایی داشت و ما سعی کردیم تا با تعامل مناسب ادارات و نهاد‌ها و فرمانداری‌ها، سطح اداره‌کل را از جایگاه مناسبتی و تشریفاتی به جایگاه بالاتر برسانیم.

    وی  افزود: نگاه به زنان باید نگاهی فرا‌جنسیتی بوده و این  نگاه در همه حوزه‌ها مورد توجه قرار گیرد که در این راستا با ایجاد ظرفیت‌های گوناگون و تعامل با ادارات و نهاد‌های مختلف شاهد اتفاقات خوبی در حوزه زنان و خانواده بودیم.

    مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه جامعه پایدار با خانواده منسجم به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: توسعه پایدار با ایجاد و تقویت خانواده‌های مناسب به دست می‌آید و همه مسئولان برای کاهش طلاق خاموش که آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی و فرزندان آسیب‌دیده را در جامعه افزایش می‌دهد، تلاش کنند.

    این مسئول به نا‌کافی بودن نیرو‌های انسانی بخش بانوان در فرمانداری‌ها اشاره کرد و با تقدیر از رویکرد ویژه فرماندار سوادکوه در مسائل زنان، گفت: امروز برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت زندگی، مهارت فنی و حرفه‌ای و ارائه تسهیلات رایگان لازم به زنان انجام می‌شود.

    وی  در خصوص ارائه تسهیلات به زنان سرپرست خانوار، بیان کرد: در هفته آینده 30 میلیارد ریال از صندوق کار‌آفرینی، به زنان سر‌پرست خانوار مازندران اختصاص خواهد یافت.

    جمشیدی در پایان از برگزاری نمایشگاه تخصصی علمی و پژوهشی بانوان خبر داد و گفت: از هفته آینده برای نخستین‌بار در کشور نمایشگاه تخصصی علمی و پژوهشی بانوان مازندران شامل تالیفات، ابداعات، نو‌آوری‌ها و خلاقیت‌های بانوان این استان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت