سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) پیگیر توسعه و احیای نقش خود در صنعت نمایشگاهی خودرو و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- جلسه هماهنگی میان شرکت نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با حضور مهندس قهرمانی مدیرعامل شرکت ایدرو و هیئت همراه و دکتر محمد رئوف قادری مدیرعامل و جمعی از مدیران نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در محل شهرآفتاب برگزار شد.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) پیگیر توسعه و احیای نقش خود در صنعت نمایشگاهی خودرو و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از امور بین المللی شهرآفتاب، در ابتدای جلسه دوست محمدی از مدیران ارشد شرکت ایدرو با اشاره به سابقه این شرکت در زمینه برگزاری نمایشگاه در ایران اظهار داشت: از سال 1376 تا سال 1383 به مدت 6 دوره نمایشگاه خودرو در نمایشگاه تهران توسط ایدرو برگزار می‌شد که به دلیل ایجاد ترافیک سنگین در شهر تهران و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از برگزاری آن جلوگیری شد.
    وی با بیان اینکه پس از آن شرکت ایدرو نمایشگاه قطعات خودرو را در کنار سایر نمایشگاه ها برگزار می‌کند، بیان کرد: نمایشگاه قطعات خودرو از 8 هزارمتر به 32 هزار متر گسترش یافته است و ما امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک این نمایشگاه را در شهرآفتاب برگزار کنیم.
    در ادامه قهرمانی مدیرعامل شرکت ایدرو با بیان اینکه شناسنامه برگزاری نمایشگاه خودرو تهران به نام این شرکت نوشته شده است خواهان توسعه و احیای نقش شرکت ایدرو در صنعت نمایشگاهی خودرو و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب شد. و تقاضای برگزاری چند نمایشگاه در حوزه های مختلف را به صورت رسمی ارائه کرد.
    دکتر محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب نیز در ادامه جلسه با اشاره به اینکه شهر تهران دارای مزیت های مثبت زیادی است و اما مشکلاتی نیز دارد اظهار داشت: یکی از ضعفهای اساسی شهر تهران که دولت و شهرداری به آن توجه ‌ویژه دارند، مساله ترافیک است و یکی از دلایل اصلی ساخت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب همین مساله بوده است.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه شهرآفتاب به یک شهر نمایشگاهی تبدیل می‌شود، گفت: ما به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ و با کیفیت در شهرآفتاب هستیم و متقاضیان زیادی اعم از داخلی و خارجی درخواست خود را به شهر آفتاب ارائه داده و در نوبت رسیدگی هستند و اما درخواست و پیشنهاد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) برای برگزاری نمایشگاه در شهرآفتاب خارج از نوبت بررسی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت