تهران ، میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی خاورمیانه

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته به عنوان بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی منطقه خاورمیانه۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت با حضور صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود.

تهران ، میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از واحد مرکزی خبر، صادق سکری مدیرکل روابط عمومی راه آهن با اعلام این خبر گفت: اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و فناوری صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته ، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.

    وی افزود: در این نمایشگاه ،شرکت های داخلی نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی را ارایه خواهند کرد و در کنار آن ها شرکت های حمل و نقل ریلی خارجی از کشورهایی مانند آلمان، انگلستان، سوئیس، فرانسه ، ایتالیا، ترکیه، چین،فلاند ، بنگلادش،بلژیک، جمهوری چک ، روسیه، اکراین، استرالیا، لهستان،بلغارستان،سوئد حضور خواهند یافت .

    سکری افزود : تاکنون بیش از 300 شرکت داخلی و 100 شرکت خارجی حضور خود را در این نمایشگاه قطعی کرده اند.

    مدیرکل روابط عمومی راه آهن تصریح کرد: تعداد شرکت های خارجی مشارکت کننده در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته نسبت به سال گذشته 400 درصد افزایش یافته و شرکت های داخلی هم امسال با رشدی 200 درصدی در نمایشگاه حضور یافته اند.

    وی خاطرنشان کرد:براساس برنامه ریزی صورت گرفته همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی همایش بین المللی (ریل - نفت - بندر) و کنفرانس قطار های پرسرعت ژاپن نیز در تهران برگزار خواهد شد.

    در این نمایشگاه انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن‌های نیرومحرکه، واگن مولد ، واگن مانوری ، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شرکت های حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش ،خدمات تعمیر ونگهداری و خدمات بیمه ای، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    * نخستین همایش بین‌المللی ریل- نفت و ریل- بندر برگزار می شود

    همچنین نخستین همایش بین‌المللی ریل- نفت و ریل- بندر 26 و 27 اردیبهشت به میزبانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود .
    این همایش فرصتی منحصر بفرد در منطقه خاورمیانه برای تحقق و تبادل اطلاعات بین صنعت نفت، راه‌آهن و بنادر است.

    همایش بین‌المللی ریل- نفت و ریل- بندر به میزبانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و با همکاری اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن‌ها (UIC) همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته (RAILEXPO 2016) در تهران برگزار خواهد شد.

    این همایش و نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی صنایع و تجهیزات وابسته (RAILEXPO 2016) fh حمایت وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت ایران برگزار می‌شود.

    این همایش بین المللی میزبان افراد تصمیم گیرنده در موضوع های حمل و نقلی و لجستیک در کل مناطق جهان و خصوصا افراد مرتبط با بازار حمل نفت و گاز و همچنین نمایندگانی از راه‌آهن‌ها، بنادر و بهره‌برداران حمل و نقل ترکیبی، پایانه‌های نفتی و گازی و مسئولان حامی و پشتیبان یا نظم دهنده این بازارها خواهد بود.

    سخنرانان این همایش از وزرا و مقامات رسمی ایران و همچنین نمایندگان رده بالای سازمان‌های بین‌المللی از جمله UIC برای جامعه ریلی بین‌المللی، مدیران توسعه بازار، حمل و نقل و لجستیک در شرکت‌های نفت، گاز و انرژی، بهره‌برداران ریلی بار از منطقه‌خاورمیانه، آسیای مرکزی، آسیا، اروپا، مدیران ناوگان واگن مخزن و تولیدکنندگان مخزن نفتی، مقامات بخش بنادر و بهره‌برداران پایانه‌ها، مدیران بخش ایمنی و امنیت و شرکت‌های خدمات نفتی خواهند بود.

    موضوع های مختلفی در این کنفرانس مطرح خواهد شد که زنجیره حمل و نقل ترکیبی برای محصولات نفت و گاز از موضوعات مطروحه خواهد بود.

    همچنین توسعه کریدورهای بین‌المللی و بین قاره‌ای باری ریلی- فرصتی برای حمل و نقل نفت و گاز ، تامین بودجه توسعه این کریدورها و مشارکت موفقیت‌آمیز بین صنایع نفت، خطوط کشتیرانی و بهره‌برداران از دیگر موضوع های همایشwww.oilrailports.com خواهد بود.

    چارچوب قانونی حمل و نقل بین‌المللی نفتی و حمل کالاهای خطرناک از طریق راه‌آهن ، قابلیت بهره‌برداری یکسان و استانداردهای ایمنی ، بهینه‌سازی وسائط نقلیه ریلی برای حمل نفت و گاز ، فن‌آوری و پژوهش و تاثیر دیجیتا‌ل‌سازی قطارهای هوشمند ، بهینه‌سازی زنجیره حمل و نقل و خدمات مشتری، مدیریت ناوگان، ایمنی و امنیت... دیگر موارد مورد بحث در این همایش خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت