نمایش ۲۰۵ اثر هنری در دوازدهمین دوسالانه تصویرگران قم

عصر نمایشگاه- رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قم گفت: در پی فراخوان دوازدهمین دوسالانه تصویرگران استان، ۳۶۵ اثر از ۸۴ هنرمند به دبیرخانه ارسال شد و پس از بررسی هیات داوران، ۲۰۵ اثر از ۶۱ هنرمند قمی به نمایشگاه راه یافت و در معرض دید عموم قرار گرفت.

نمایش ۲۰۵ اثر هنری در دوازدهمین دوسالانه تصویرگران قم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, محسن مقدادی افزود: دوازدهمین دوسالانه تصویرگران استان قم شب گذشته در نگارستان اشراق و نگارخانه سوره در شهر مقدس قم آغاز به کار کرد.
    وی افزود: این نمایشگاه تا هشتم اسفندماه امسال، صبح ها از ساعت 8 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه مندان خواهد بود.
    وی ارتقای سطح کیفی این دوسالانه نسبت به دوره قبل را از جمله ویژگی های ممتاز آن دانست و ادامه داد: اگر چه از نظر کمی تعداد آثار دریافتی به دبیرخانه این دوسالانه نسبت به دوره قبل کاهش یافته ولی کیفیت آثار ارائه شده در این دوسالانه رشد قابل توجهی نسبت به دوره قبل داشته است.
    مقدادی، نوع تکنیک در آثار ارائه شده در این نمایشگاه را از دیگر ویژگی های این دوسالانه هنری دانست و گفت: آثار ارائه شده در این دوسالانه تخصصی از نظر تکنیک دارای تنوع بسیاری است به گونه ای که در این نمایشگاه آثاری با تکنیک های مدادرنگی، سیاه قلم، گواش، اکرولیک، کلاژ، اکولین، رنگ روغن، سیاه قلم و حتی تکنیک دیجیتال به نمایش گذاشته شده است.
    وی خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی را از جمله شاخص داوران برای انتخاب آثار برگزیده اعلام کرد و گفت: شاخص اصلی در انتخاب آثار برگزیده تکنیک به کار گرفته برای خلق آن اثر هنری نیست بلکه آن چه اهمیت دارد خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی ارائه شده در اثر است.
    مقدادی افزود: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در حاشیه این نمایشگاه برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی برای آموزش و ارتقای سطح فنی هنرجویان و علاقه مندان است.
    تاکنون 70 دوسالانه تخصصی هنرهای تجسمی در رشته های تصویرسازی، نقاشی، کاریکاتور، گرافیک، نگارگری و طراحی در قم برگزار شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت