احداث نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در راستای رونق گردشگری

عصر نمایشگاه- مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: عملیات اجرایی فاز نخست این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۱۷ هکتار در دست اجرا است.

احداث نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در راستای رونق گردشگری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایمنا, مصطفی حسینی اظهارکرد: احداث نمایشگاه جدید بین المللی با امکانات و زیر ساخت‌های نوین با هدف رشد و توسعه نصف جهان در دو  فاز و به مساحت 47 هکتار در ضلع شمال غربی خیابان روشن دشت در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت 17 هکتار در دست اجرا است، افزود: در فاز اول این نمایشگاه عملیات احداث ابنیه و فونداسیون‌های سالن علامه مجلسی و تاسیسات مکانیکی و برقی، تهیه ساخت و نصب اسکلت فلزی و پوششی سقف سالن علامه مجلسی، تونل‌های تاسیساتی آدم رو داخلی و خارجی، اجرای مخزن آب آشامیدنی و آب فضای سبز، ساختمان پمپ خانه، سرویس های بهداشتی، عملیات اجرایی و دسترسی‌های ورودی و خروجی سایت نمایشگاه در دستور کار است.

    مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان ادامه داد: احداث جاده‌ها و محوطه سازی داخلی سایت نمایشگاه، پل‌های طرفین سالن علامه مجلسی، ساختمان اداری-خدماتی، ساختمان موتورخانه (مکانیکال) و ساختمان اتاق برق (الکتریکال)، محل بارانداز، تخلیه بار و فضای سبز از دیگر پروژه‌های فاز اول این پروژه است.

    حسینی گفت: تهیه و احداث ابنیه تونل تاسیساتی داخل و خارج سالن علامه مجلسی و مخزن آب آشامیدنی بیش از 99 درصد، تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمان‌های موتورخانه و سرویس‌های بهداشتی بیش از 60 درصد، زیرسازی و محوطه سازی بیرونی سالن علامه مجلسی بیش از 89 درصد پیشرفت داشته است.

    وی ادامه داد: ابنیه و محوطه سازی داخل سایت نمایشگاه و کارهای متفرقه مربوطه بیش از 38 درصد، عملیات ابنیه و فونداسیون سالن علامه مجلسی و ساختمان رجیسترینگ و تاسیسات مکانیکی و برقی مربوطه بیش از 79 درصد و ساختمان اداری پشتیبانی بیش از 34 درصد پیشرفت داشته است.

    مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان اضافه کرد: اصفهان یکی از قطب‌های نمایشگاهی کشور به شمار می‌رود که با احداث این پروژه علاوه بر ارایه خدمات با کیفیت‌تر به مردم به رونق صنعت توریسم نیز کمک می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت