رودبار، نماینده جنوب کرمان در نمایشگاه توانمندی روستایی و عشایر کشور

عصر نمایشگاه- فرماندار رودبار جنوب گفت: نمایشگاه ارائه توانمندی روستائیان و عشایر که در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی از ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی تهران برگزار می شود و در این دوره شهرستان رودبارجنوب به عنوان نماینده جنوب استان کرمان شرکت خواهد کرد.

رودبار، نماینده جنوب کرمان در نمایشگاه توانمندی روستایی و عشایر کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از راه دانا, جلسه هماهنگی حضور شهرستان رودبارجنوب در نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

    در این جلسه فرماندار رودبارجنوب با اشاره به اهمیت روستا در توسعه اقتصاد گفت: روستاها به علت داشتن نیروی کار ماهر  در همیشه ایام یکی ازبخش های تولیدی بوده‌اند لذا می‌توان روستاها نماد اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

    وی همچنین فرهنگ و آداب و رسوم حاکم بر زندگی روستائیان را نیز یکی دیگر از مزیت های روستاها عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری در زمینه گردشگری و میراث و فرهنگی در روستاها توجیه اقتصادی خوبی خواهد داشت.

    ناوکی سپس به ظرفیت روستاهای رودبارجنوب در بخش های کشاورزی ،دامپروری و میراث و فرهنگی و گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: تنوع و عملکرد زیاد محصولات کشاورزی،تعداد چشمگیر دام های سبک و سنگین،بافت فرهنگی وپوشش خاص مردم می تواند کمک زیادی به توسعه اقتصادی ،پویا سازی اقتصاد خانوارها نماید تا از این رهگذر بخشی از اهداف اقتصاد مقاومتی محقق شوند.

    وی با اشاره به دروه جدید نمایشگاه ارائه توانمندی روستائیان و عشایر که در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی  از 15 تا 18 اسفند ماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی تهران  برگزار می شود گفت: در این دوره شهرستان رودبارجنوب به عنوان نماینده جنوب استان کرمان شرکت خواهد کرد و لذا بخشداران با کمک دهیاران می توانند زمینه مطلوب نمایش ظرفیت های روستاها را فراهم کنند.

    یادآور می شود در سال 94 شهرستان رودبارجنوب که به عنوان نماینده استان کرمان در این سری از نمایشگاه هاحضور یافته بود،رتبه اول کشوری را ه خود اختصاص داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت