نمایشگاه جشنواره خوارزمی در همدان آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه جشنواره خوارزمی برای نخستین بار در همدان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه جشنواره خوارزمی در همدان آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، نمایشگاه جشنواره خوارزمی برای نخستین بار در همدان آغاز به کار کرد.

    دبیر جشنواره خوارزمی در همدان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه جشنواره خوارزمی برای نخستین بار در همدان تعریف شده است، اظهار کرد: شاهد استقبال خوب دانش‌آموزان مدارس ناحیه یک همدان و ارائه آثار بسیاری به جشنواره بودیم.

    نفیسه حیدری هدف از برگزاری جشنواره را خارج از فضای رقابتی، ایجاد انگیزه برای دانش‌آموزان و ورود آنها به فضای هنری دانست و گفت: فعال‌سازی و تقویت ذهن خلاق و هنری دانش‌آموزان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

    وی تقویت بعد خلاقیت در هنر را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و بیان کرد: اصولاً دانش‌آموزان فضای هنری را به صورت خلاق خیلی نمی‌شناسند.

    دبیر جشنواره خوارزمی در همدان برگزاری نمایشگاه آثار دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره را به منظور احترام گذاشتن به تمام دانش‌آموزان دانست و افزود: انتخاب پنج اثر از میان آثار بسیار رسیده به جشنواره کار بسیار سختی است.

    وی با اشاره به کوچک بودن فضای نمایشگاه به منظور ارائه تمام آثار، تصریح کرد: استقبال بسیار زیاد بود و فضای لازم برای ارائه کارها را نداشتیم و امیدواریم سال آینده بتوانیم فضای مناسب‌تری برای ارائه آثار داشته باشیم.

    حیدری با بیان اینکه سطح آثار ارائه شده دانش‌آموزان به جشنواره خوب بود، ادامه داد: نمایشگاه امروز 25 بهمن ماه در فرهنگسرای عین‌القضات برپاست و در صورت استقبال بیشتر برگزاری نمایشگاه تمدید خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: آثار دانش‌آموزان از 15 مدرسه ناحیه یک آموزش و پرورش همدان به جشنواره ارائه شده است.

    دبیر جشنواره خوارزمی در همدان با تأکید بر اینکه نمایشگاه ارزشمندی از آثار دانش‌آموزان فراهم شده است، یادآور شد: علاقمندان به بازدید از آثار می‌توانند طی امروز از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 15 تا 18 به فرهنگسرای عین‌القضات مراجعه کنند.

    وی با بیان اینکه داوری اولیه برای انتخاب کاندیداهای آثار منتخب انجام شده است، اظهار کرد: داوری نهایی بعد از اتمام نمایشگاه انجام خواهد شد؛ البته از نگاه ما تمام آثار برگزیده و منتخب هستند.

    حیدری به ارسال آثار منتخب به جشنواره استانی اشاره کرد و گفت: امیدواریم آثار منتخب در جشنواره استانی نیز خوش بدرخشند.

    گفتنی است اولین نمایشگاه جشنواره خوارزمی در بخش حوزه هنر با ارائه آثار دانش‌آموزان مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش همدان امروز 25 اسفندماه در فرهنگسرای عین‌القضات برپا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت