نمایشگاه"فن بازار" در استان زنجان آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه:نخستین نمایشگاه فن بازار با حضور ۵۵ شرکت دانش بنیان و پیشرو در حوزه فناوری با حضور استاندار در پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه استان زنجان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه"فن بازار" در استان زنجان آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱:۰۰

    ه گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از  خبرگزاری تسنیم، پارک علم و فناوری استان زنجان با هدف تبدیل ایده‌های نو و فناورانه افراد از جمله محققان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به کسب و کار از یک سو و جهت‌دهی به تحقیقات دانشگاهی بر اساس نیازهای توسعه صنعتی منطقه از سویی دیگر، به گسترش فرهنگ کارآفرینی و در نهایت رونق اقتصادی منطقه و تولید ثروت کمک می‌کند.

    این هدف با ایجاد محیطی جذاب و تشویقی برای شرکت‌ها و هسته‌های فناور، واحدهای تحقیق و توسعه شرکت‌ها و هسته‌های تحقیقاتی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به منظور هم افزایی فعالیت‌هایشان در منطقه میسر شده است.

    امروز نمایشگاه فن بازار با حضور 55 شرکت دانش بنیان و پیشرو در حوزه فناوری با حضور جمشید انصاری، استاندار و سایر مسئولان استانی در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، پارک علم و فناوری استان زنجان آغاز به کار کرد.

    اتحادیه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و پیشرو از کارآفرینان نمونه کشوری و استانی بوده که در حوزه‌های IT، ICT، فناوریهای نانو، کشاورزی و تجهیزات و صنایع الکترونیک، معدن و سایر صنایع در این نمایشگاه حضور دارند.

    این شرکت‌ها در زمینه طراحی و تولید مصالح ساختمانی بر اساس فناوری نانو، طراحی و اجرای دکوراسیون‌های داخلی ساختمان‌ها با کاربریهای متنوع، ارائه راهکارهای مناسب در راستای تقویت بازار صنعت ساختمان، نقش IT در ورزش و سلامت، تولید نرم‌افزارهای دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌ عامل‌های ios و Android، مشاوره در امور معدنی شامل طراحی، استخراج، پی‌جویی و اکتشاف، خرید و فروش معدن و مواد معدنی، تهیه کیت آموزشی سنگ‌ها و کانی‌ها فعالیت می‌کنند.

    تولید محصولات، تجهیزات و فناوریهای مرتبط با تولید مواد شیمیایی، پلیمری و نانو و ایجاد زمینه کاربرد در دیگر صنایع، ارائه راهکارهای تبلیغاتی و بازارهای هدفگذاری شده به منظور کمک به رشد سریع و کسب و کارهای تازه راه‌اندازی شده و یا مقیاس کوچک و تولید نرم‌افزار بر اساس تکنولوژیهای روز دنیا و برنامه‌نویسی و تولید میکرو ذرات و نانو ذرات فلزات-طراحی و احداث کارخانجات در حوزه هیدرومتالوژی و ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه از دیگر بخش‌های فعالیت اتحادیه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و پیشرو حاضر در نمایشگاه فن بازار استان زنجان است.

    به گفته احسان اعرابی، دبیر نمایشگاه فن بازار استان زنجان عصر امروز اختراعات جدید که به مرحله تجاری سازی رسیده است رونمایی می‌شود.

    علاقه‌مندان می‌توانند ساعت 9 صبح تا 5 عصر به پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه استان زنجان مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) )بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت