مدیر کنترل و تولید شرکت صنایع پتروشیمی؛

مقصد صادرات محصولات پتروشیمی ایران افزایش می یابد

عصر نمایشگاه- مدیر کنترل و تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بیشتر بازدیدکنندگان خارجی از دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را علاقه مند به خرید محصولات پتروشیمی خواند و افزود: مقصد صادرات محصولات پتروشیمی ایران افزایش می یابد.

مقصد صادرات محصولات پتروشیمی ایران افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا از وزارت نفت؛ علی محمد بساق زاده در حاشیه دهمین نمایشگاه ایران پلاست؛ دستاوردهای این نمایشگاه را همسو با تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود:حضور تولیدکنندگان مواد پلیمری و پلاستیکی،این نمایشگاه را از نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی متمایز می کند.
    وی با بیان اینکه تولید مواد پلاستیکی و پلیمری از محصولات پتروشیمی،ارزش افزوده بالاتری را ایجاد خواهد کرد؛ افزود: تبدیل هرچه بیشتر مواد پتروشیمی به محصولات پلاستیکی موجب تامین نیاز داخلی و صادرات مازاد آن به کشورهای همسایه می شود.
    بساق زاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در چهار حوزه مواد اولیه، ماشین آلات، محصولات ساخته و نیمه ساخته، خدمات فنی و مهندسی تصریح کرد: حضور این چهار گروه در کنار یکدیگر در این نمایشگاه تعامل بسیار خوبی میان آنها به وجود می آورد.
    مدیر کنترل و تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که حضور شرکت های داخلی و خارجی در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نسبت به دوره گذشته رشد بسیار خوبی داشته، گفت: امید است نتایج این نمایشگاه به تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور کمک کند و با افزایش تعاملات بین المللی و انتقال فناوری، بتوانیم هم تامین کننده نیاز داخل و هم صادر کننده به کشورهای جهان باشیم.
    بساق زاده، تامین نیاز داخلی را اولویت شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد و افزود: هم اکنون حدود ٦۰ درصد محصولات تولیدی مجتمعهای پتروشیمی ایران صادر می شود.
    وی با اشاره به صادرات محصولات پتروشیمی ایران به کشورهای آسیای دور و نزدیک، اقیانوسیه، آفریقا و آمریکای لاتین، گفت: شرایط تحریم در گذشته سبب کاهش صادرات این محصولات به کشورهای اروپایی شد که با اجرایی شدن برجام و افزایش تعاملات بین المللی، رکورد صادرات این محصولات به اروپا نیز که در سالهای قبل از تحریم حدود ٢٥ درصد بوده است شکسته خواهد شد.
    مدیرکنترل و تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به مذاکرات این شرکت با کشورهای خارجی گفت: بیشتر بازدیدکنندگان خارجی از دهمین نمایشگاه بین المللی، تمایل به خرید محصولات پتروشیمی از ایران دارند.
    دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با شعار کسب و کار جهانی از ٢٥ تا ٢٩ فروردین ماه در نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت