سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان:

پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کفپوش در زنجان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان با اشاره به اینکه پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کفپوش برگزار می‌شود، گفت: همزمان با این نمایشگاه سومین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزیینی و تجهیزات آشپزخانه زنجان برگزار خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کفپوش در زنجان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, جمال بابایی اظهار کرد: در طول سال نمایشگاه‌های مختلفی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان برگزار می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز پنجمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کفپوش برگزار می‌شود، عنوان کرد: همزمان با این نمایشگاه سومین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزیینی و تجهیزات آشپزخانه زنجان برگزار خواهد شد.

    سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی انواع فرش‌های ماشینی، صنایع و تجهیزات وابسته، انواع پارکت، انواع کف پوش، موکت و منسوجات برگزار می‌شود، بیان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 30 بهمن‌ماه تا چهارم اسفند‌ماه سال‌جاری برپا خواهد شد.

    بابایی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت پنج روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه در فضای عمومی 5 هزار و 100 مترمربع و یک هزار و 600 مترمربع فضای غرفه‌سازی شده در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

    وی افزود: در این نمایشگاه 50 غرفه از استان‌های مختلف از جمله زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، همدان،کردستان، خراسان، قزوین و ... کالا و محصولات خود را در معرض بازدید قرار می‌دهند.

    سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان تصریح کرد: گرو‌ه‌های کالایی این نمایشگاه انواع فرش‌های ماشینی، انواع پارکت، موکت، لوستر، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب و منسوجات است.

    بابایی افزود: این نمایشگاه جدیدترین فرش‌های ماشینی طراحی و تولید شده با بهترین نقشه‌ها و ترکیب رنگ‌های متنوع و با استفاده از بهترین ماشین‌آلات و مواد اولیه متنوع مانند الیاف اکریلیک، پلی‌استر، پلی‌پروپیلن و ... با آخرین نوآوری را‌ در معرض دید متخصصان و مصرف‌کنندگان قرار خواهد داد.

    وی خاطر نشان کرد: افزایش راندمان تولید، توجه به توسعه این صنعت، یافتن بازارهای جدید صادراتی، آشنائی با نوین‌ترین صنایع و تجهیزات صنعت فرش ماشینی ، موکت، کفپوش و کاغذ دیواری در جهان و افزایش و بالا رفتن سطح اطلاعات و آگاهی بازدیدکنندگان مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز از ساعت 15 تا ساعت 21 شب برای علاقه‌مندان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت