رئیس میراث فرهنگی دامغان خبر داد:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در دامغان

عصر نمایشگاه- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان از برگزاری تور رایگان دامغان‌گردی و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در دامغان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان دامغان عصر امروز به مناسبت ایام نوروز به ریاست فرماندار دامغان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان در این جلسه اظهار کرد: در ایام نوروز نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی را در نوروزگاه در ترمینال دامغان و نمایشگاهی از صنایع دستی را در چشمه‌علی دامغان دایر خواهیم کرد.

    معصومه داوودیان گفت: از شهرداری دامغان تقاضای تأمین دو دستگاه مینی‌بوس برای اجرای تور رایگان دامغان‌گردی را داریم.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان افزود: روابط‌عمومی اداره‌های دامغان باید آمار مسافرانی که در میهمان‌سراهای ادارات اسکان دارند و ظرفیت خالی موجود را همه‌روزه به ما اعلام کنند.

    داوودیان گفت: برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در نوروزگاه‌ها با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌های بخش امیرآباد انجام خواهد شد و بخشداری‌ها باید برنامه‌های خود را به میراث فرهنگی ارائه دهند.

    وی از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درخواست کرد تا برای پاکیزگی معابر و ایجاد فضایی زیبا و شاد در ورودی شهرها و روستاها برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان با بیان اینکه غرفه‌ای برای معرفی شهرستان در ستاد اسکان ایجاد خواهد شد و مسافران را جهت بازدید از نقاط دیدنی شهرستان راهنمایی خواهد کرد، گفت: تقاضای پخش کلیپ آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری از تلویزیون شهر را از شهرداری دامغان داریم.

    داوودیان از شهروندان دامغانی درخواست کرد از پارک‌کردن خودروهای خود جلوی مغازه‌ها پرهیز کنند تا مسافران نوروزی با سهولت بیشتری به گشت‌وگذار و خرید خود بپردازند.

    وی گفت: از بخش امیرآباد درخواست ایجاد نوروزگاه داریم که با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و روستایی و اجرای برنامه‌های شاد و موسیقی محلی می‌توانند رونق خوبی به آن ببخشند.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دامغان بیان کرد: همچنین در ورودی روستای حسن‌آباد می‌توان شترسواری را ایجاد کرد که موجب جذب گردشگران خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت