حضور ایران در هفدهمین نمایشگاه فن آوری نانو ژاپن

عصر نمایشگاه- جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه ی فناوری نانو, برای یازدهمین دوره متوالی به این نمایشگاه دعوت شد.

حضور ایران در هفدهمین نمایشگاه فن آوری نانو ژاپن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما, هفدهمین نمایشگاه فناوری نانو ژاپن در محل نمایشگاه بین المللی توکیو برگزار شد.
    نمایشگاه فناوری نانو توکیو که از 25 تا 27 بهمن 1396 در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار شد، از بزرگترین رویدادهای مرتبط با فناوری نانو در شرق آسیا و جهان است.
    این نمایشگاه اتفاقی مهم در زمینه تولید Hi-Tech است زیرا با توجه به سیر تکاملی فناوری نانو، کابردهای آن در زمینه های مختلف گسترش یافته است و تقریبا همه ی زمینه های زندگی انسان را در برگرفته است.
    هم اکنون محصولات و فناوری هایی که بر اساس فناوری نانو هستند در زمینه هایی مثل فناوری اطلاعات، الکترونیک، دارو و سلامت، بیوتکنولوژی و مسائل محیطی و انرژی کاربردهای فراوان دارند. در نمایشگاه فناوری نانو ژاپن، همه فناوری ها و محصولات پیشرفته در زمینه های مختلف مثل نانومواد، ریز پردازشگرها و دیگر زمینه های اندازه گیری و سنجش در یک جا جمع می شوند.
    در این نمایشگاه علاوه بر ارائه تولیدات پیشرفته، سمپوزیوم های تخصصی مختلفی از جمله سمپوزیوم نانوفیبرهای سلولوزی (Cellulose nanofibers) ، سمپوزیوم گرافن (Graphene Special)، اطلاعات موادی (Materials Informatics) و نانوتکنولوژی زیستی (Life Nanotechnology) برگزارشد .
    جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه ی فناوری نانو, برای یازدهمین دوره متوالی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شد و پنج شرکت به نمایندگی از شرکت های دانش بنیان ایرانی با هدف معرفی آخرین دستاورد های کشوردر این نمایشگاه بین المللی حضور یافتند.
    امسال در حدود 50 هزار نفر از نمایشگاه 2018 نانو تک ژاپن بازدید کردند.
    از مدرسه ایرانیان توکیو نیز دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم به همراه دبیران خود از نمایشگاه فناوری نانو بازدید کردند.
    بازدیدکنندگان ژاپنی و شرکت های خارجی همانند سال های گذشته از غرفه ایران که با هدف معرفی آخرین دستاورد های کشورمان ، حضور دارند ، استقبال کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت