آغاز بکار ۲ نمایشگاه بین المللی محیط زیست و انرژی‌های تجدیدپذیر

عصر نمایشگاه- دو نمایشگاه بین المللی فردا با حضور و مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و ۱۰ کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار می‌کند.

آغاز بکار ۲ نمایشگاه بین المللی محیط زیست و انرژی‌های تجدیدپذیر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ این 2 نمایشگاه با حضور مقامات سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان انرژی های نو ایران، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رؤسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط گشایش می یابد.
    در نمایشگاه بین المللی محیط زیست و نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 10 کشور نروژ، چین، آلمان ، ترکیه، یونان ، اتریش ، تایوان ، سوئیس ،کره جنوبی و ایتالیا نوین ترین تولیدات، صنایع و خدمات خود را به نمایش می گذارند.
    در نمایشگاه بین المللی محیط زیست آخرین دستاوردهای عرصه حفاظت محیط زیست، تأمین، تجهیز و نصب تجهیزات زیست محیطی، انرژی‌‌ های پاک، بازیافت، تصفیه و بهینه ‌سازی مصرف انرژی، پایش آلودگی هوا، آب و پساب و تجهیزات آزمایشگاه های معتمد داخلی و خارجی ارائه خواهد شد.
    در نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر نیز جدیدترین دستاوردها و فن آوری های این حوزه از جمله انواع؛ انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی زمین گرمایی، بهره وری انرژی، بهینه سازی مصرف، صرفه جویی مصرف برق،صرف جویی حامل های انرژی، تجهیزات زیست محیطی، آبگرمکن های خورشیدی، نرم افزار مانیتورینگ مولدهای خورشیدی، نیروگاه های خورشیدی، توربین های بادی و سیستم های هیبریدی، ممیزی انرژی و سیستم های هیبریدی، شبکه‌های توزیع برق، کنتورهای دیجیتال، تولید و بهینه سازی ادوات به نمایش گذاشته می شود.
    حدود 100 تشکل زیست محیطی از 31 استان کشور در نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور دارند و برخی از آنها به ارائه تجربیات موفق خود در راستای حفظ محیط زیست می پردازند.
    بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در حاشیه این نمایشگاه، آموزش زیست محیطی به دانش آموزان و کودکان همچنین کارگاه ها و نشست های تخصصی و نشست هایی با موضوعات محیط زیستی با حضور کارشناسان، استادان دانشگاه، محققان و صاحبان صنایع و رسانه ها برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت