ثبت‌نام آغاز شد

دانشجویان راهنمای دریافت بن کتاب نمایشگاه کتاب را بخوانند

عصر نمایشگاه- دانشجویان متقاضی دریافت بن کتاب نمایشگاه کتاب می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه توزیع بن کارت دانشجویی به نشانی http://bon.tibf.ir درخواست خود را برای دریافت بن ۱۰۰هزار تومانی ثبت کنند.

دانشجویان راهنمای دریافت بن کتاب نمایشگاه کتاب را بخوانند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، سهم دانشجو در دریافت بن های 100 هزار تومانی، 60 هزار تومان است که پرداخت آن از طریق اپلیکیشن آپ و پس از نهایی شدن فرایند ثبت نام انجام می شود. (بن دانش آموزی نیز 50هزار تومان است که50درصد آن به صورت یارانه و 50درصد سهم پرداختی دانش آموز است)
    پس از پرداخت مبلغ بن کتاب، یک حساب بانکی توسط بانک شهر برای متقاضیان بن کتاب ایجاد شده و اطلاعات آن شامل شماره کارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضا از طریق پیامک برای دانشجو ارسال می شود. دانشجویان می توانند پس از دریافت اطلاعات کارت، بدون نیاز به کارت فیزیکی به آسانی با استفاده از اپلیکیشن آپ در تمامی غرفه های نمایشگاه اقدام به خرید کتاب نموده و علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، از مزایا و جوایز در نظر گرفته شده برای پرداخت اپلیکیشنی بهره مند شوند.
    لازم به ذکر است با هماهنگیهای بعمل آمده با اپراتورهای تلفن همراه کشور، استفاده از اپلیکیشن آپ در مدت زمان برگزاری نمایشگاه هیچ هزینه ای برای اینترنت همراه بازدیدکنندگان نمایشگاه نخواهد داشت. لذا دارندگان سیم کارت های دائمی و اعتباری تمامی اپراتورها می توانند به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم ترافیک اینترنت همراه خود از طریق اپلیکیشن آپ و با استفاده از اعتبار بن کتاب خود اقدام به خرید کتاب نمایند.
    برای مشاهده راهنمای پرداخت هزینه بن کتاب از طریق اپلیکیشن آپ اینجا کلیک کنید.
    متقاضیان دریافت بن کتاب می توانند اپلیکیشن آپ را با مراجعه به وبسایت http://app.733.ir دانلود و نصب کنند. اپلیکیشن آپ قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios می باشد.

    دانشجویانی که متقاضی کارت فیزیکی هستند کافی است شعبه بانک را انتخاب کنند و کارت خود را دریافت کنند در صورتی که متقاضی کارت مجازی هستید نیاز به این کار نیست. در هر دو حال پرداخت از طریق اپلیکشن اپ انجام می شود.( اینجا مراجعه کنید)
    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ١٥الی ٢٥ اردیبهشت سال جاری در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت