مدیر شرکت نمایشگاه های بین المللی میلان:

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران ماه اکتبر در رم برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیر شرکت نمایشگاه های بین المللی میلان (Fiera Milano International) اعلام کرد: نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران ماه اکتبر ۲۰۱۶(مهر-آبان) در شهر رم پایتخت ایتالیا برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران ماه اکتبر در رم برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، «پیترو پیچینتی» Pietro Piccinetti در حاشیه نشست ایران و ایتالیا  از امضای یک موافقتنامه همکاری با شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران در زمینه سازماندهی نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری به منظور تشویق تولید در دو کشور، خبر داد.
    وی افزود: هدف از این همکاری، تقویت تجارت و اطلاعات اقتصادی، سازماندهی نشست ها و سمینارها در هر دو کشور به منظور اطلاع رسانی به کارآفرینان در زمینه فرصت های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری های مشترک است.
    پیچینتی انجام مطالعات مشترک درباره بخش های اقتصادی مهم مورد علاقه دو کشور و راهنمایی شرکت های کوچک و متوسط طرفین در زمینه های مختلف از جمله دکوراسیون، کشاورزی-مواد غذایی، ابزار و ماشین آلات پیچیده، انرژی های تجدیدپذیر و محیط زیست را از دیگر اهداف همکاری دو کشور برشمرد.
    پیچینتی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ها به توسعه روابط اقتصادی دو کشور کمک می کند و ایتالیا به آینده اقتصادی ایران خوشبین است.
    مدیر شرکت نمایشگاه های میلان همچنین با اشاره به قدمت طولانی روابط ایتالیا و ایران و نیز پیشینه چند هزار ساله فرهنگ و تمدن دو کشور گفت: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری که علاقمندان فراوانی در دو کشور دارد، از نظر دور نخواهد ماند.
    شرکت نمایشگاه های بین المللی میلان در سال 1920 تاسیس شده و در 52 کشور جهان حضور فعال دارد.
    نشست تجاری ایران و ایتالیا چهارشنبه گذشته (25 فروردین) با حضور «متئو رنتزی» نخست وزیر ایتالیا و «محمدرضا نعمت زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل اتاق بازرگانی،صنایع،معادن ایران برگزار شد.
    رنتزی به همراه یک هیات بزرگ تجاری سه شنبه گذشته (24 فروردین) وارد تهران شد.
    در نخستین روز سفر وی، هفت سند همکاری در زمینه های مختلف، تفاهمنامه همکاری صنعتی بین وزارت نیرو جمهوری اسلامی ایران و وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا و همچنین چارچوب همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و راه آهن دولتی ایتالیا امضا شد.
    در نشست تجاری دو کشور نیز 12 قرارداد بین بخش خصوصی و دولتی در محل اتاق ایران امضا شد.
    «لیچا ماتیولی» معاون رئیس کمیته بین‌المللی کنفدراسیون صاحبان صنایع ایتالیا (کنفیندوستریا)، در نشست اقتصادی ایران و ایتالیا گفته بود، حجم مبادلات تجاری ایران و ایتالیا پیش از تحریم های بین المللی هفت میلیارد و 200 میلیون یورو بود اما در دوران تحریم به یک میلیارد و 700 میلیون یورو کاهش یافت که می خواهیم این حجم بار دیگر افزایش پیدا کند و حتی بیش از مقدار پیشین شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت