نعمت‌زاده در نشست هماهنگی تبریز ۲۰۱۸؛

نمایشگاه فرش تبریز ۲۰۱۸ در مهرماه سال آینده برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری تبریز ۲۰۱۸ از برگزاری نمایشگاه فرش در مهرماه سال ‌آتی خبر داد.

نمایشگاه فرش تبریز ۲۰۱۸ در مهرماه سال آینده برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از آناج، محمدرضا نعمت‌زاده صبح امروز در جلسه مشترک ستاد تبریز 2018 با فعالان اقتصادی و بخش خصوصی تبریز با تاکید بر اینکه بخش خصوصی استان باید در این رویداد فعال‌تر شود، اظهار داشت: این یک اتفاق مردمی است و باید همه مشارکت داشته باشند لذا مسئولین دولتی برای حضور فعال‌تر بخش خصوصی تدابیری اتخاد کنند.

    وی با بیان اینکه تبلیغ خارجی در سطح بین الملل تبریز باید تقویت شود، ادامه داد: عملا در سطح ملی خبر آنچنانی نیست و جایگاه این برنامه هنوز معین نگردیده است.

    رئیس افتخاری ستاد ملی سیاست‌گذاری تبریز 2018 خاطرنشان ساخت: پیش از این مقرر شده بود که افتتاحیه‌ی رسمی تبریز2018 در دوم فروردین ماه برگزار گردد اما به دلیل سفرهای فشرده رئیس جمهور پس از رایزنی‌های انجام شده 5 اردیبهشت برای این رویداد نهایی گردید.

    وی افزود: رویداد‌های زیادی برای معرفی تبریز در نظر گرفته شده که برگزاری نمایشگاه فرش در مهر ماه سال 97 یکی از این برنامه‌هاست.

    نعمت‌زاده با اعلام اینکه با همکاری دانشگاه هنر در اردیبهشت سال آتی برنامه تورهای گردشگری فرش در نظر گرفته شده است، تاکید داشت: می‌توان این تورگردی‌ها را برای صنایع تسری داد و به طور مثال تورگردی در صنعت کفش چرم به راه انداخت.

    وی بیان کرد: به عنوان شهروند تبریز علاقه‌مند هستم این رویداد به نحو احسن انجام شود و در این یک سال ایران و تبریز را مطرح کنیم.

    وزیر صنعت و معدن در دولت یازدهم با تاکید بر اینکه ضعف خبر رسانی در این رویداد محرز است، متذکر شد: این یک کار تخصصی است و صنایعی که فعال هستند باید در این زمنیه بتوانند توان بیشتری به کار ببرند در این راستا باید بخش خصوصی هر کدام یک پوستر به زبان‌های مختلف طراحی و منتشر کنند.

    وی با بیان اینکه ستاد مستقر در استان تحت نظر استانداری باید فعالیت خود را افزایش دهند، تصریح کرد: تبریر ظرفیت اقتصادی فراوانی دارد که با تقسیم کار هر بخش می‌تواند گوشه‌ای از کار را بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت