نمایشگاه کتاب دین در قم باشکوهتر از سال های گذشته در حال برگزاری است

عصر نمایشگاه- استاندار قم بیان کرد : نمایشگاه کتاب دین در قم باشکوهتر از سال های گذشته در حال برگزاری است .

نمایشگاه کتاب دین در قم باشکوهتر از سال های گذشته در حال برگزاری است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ، سید مهدی صادقی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب قم در گفت و گویی با اشاره به تفاوت های پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم با سال گذشته افزود: افزایش فضای بزرگتری نمایشگاه، بهبود چیدمان غرفه ها، ایجاد راهنما برای بازدیدکنندگان و نیز افزایش سطح کمی و کیفی کتاب ها و ناشران حاضر در نمایشگاه از جمله ویژگی های این نمایشگاه نسبت به سال گذشته است.
    وی، ایجاد راهنما برای پیدا کردن سریع و ساده تر کتاب ها و غرفه های مورد نظر بازدیدکنندگان را اقدامی قابل تقدیر دانست و ادامه داد: برپایی این نمایشگاه به گونه ای برنامه ریزی شده تا مخاطبان به سهولت کتاب های مورد نیاز خود را در این فضای گسترده پیدا کنند و ایجاد راهنما برای دست یابی به این هدف بوده است.
    استاندار قم با بیان این که این نمایشگاه از نظر محتوا، تعداد و موضوع کتاب ها قابل توجه است، اظهار داشت: در حوزه کتاب دین ناشران مختلفی از کشورهای متعدد به نمایشگاه دعوت شدند ضمن این که در بخش کتاب های عمومی این نمایشگاه در حوزه دفاع مقدس و کودک و نوجوان کارهای خوب، جدید و قابل توجهی ارائه شده است.
    صادقی با اشاره به تاکید ناشران از حضور و استقبال گسترده مردم از این نمایشگاه گفت: این حضور گسترده علاقه مندی جوانان و مردم را به کتاب و کتابخوانی نشان می دهد و می توان گفت که فضای مجازی نتوانسته علاقه مردم به کتاب را کم رنگ کند.
    وی افزود: باید مشکل ها و نقص های نمایشگاه کتاب امسال برآورد شود و جهت ارتقای نحوه برگزاری و مناسب سازی سیستم خدمات دهی برای بهبود برگزاری نمایشگاه کتاب در سال های آینده در قم از امروز برنامه ریزی کرد.
    پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب قم تا پنجم اسفندماه به مدت 10 روز در وسعت 13 هزار متر مربع در مصلای قدس قم میزبان علاقه مندان است. فعالیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب، صبح ها از ساعت 9 صبح تا 13 و عصرها از ساعت 15 تا 20 می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت