مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:

نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان قزوین برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان از ۵ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین خبر داد.

نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان قزوین برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر ، هادی طاهرخانی اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان قزوین با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت  و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در فضایی به مساحت 3600 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

    وی افزود: این نمایشگاه از  5 لغایت 8 اسفند ماه به مدت 4 روز با حضور بیش از 65 واحد تولید کننده در حوزه های صنعت، غذایی، شوینده و بهداشتی، ساختمان و ... برپا خواهد بود.

    طاهرخانی خاطر نشان کرد: استان قزوین بلحاظ دارا بودن زیر ساخت ها و پتانسیل های صنعتی از جمله استقرار شهرکهای صنعتی و تنوع تولیدات صنعتی و معادن غنی و صادرات محصولات تولیدی، موقعیت ویژه ای را برای گسترش روزافزون این بخش فراهم و به یکی از مهمترین مراکز صنعتی کشور تبدیل شده است.

    وی افزود : با توجه این مهم، برگزاری این رویداد اقتصادی در راستای معرفی توانمندی های استان می تواند نقش موثری را ایفا کند.

    این مسئول یادآور شد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند توسعه تکنولوژی است که برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حوزه صنعت، بستر بسیار مناسبی را بمنظور تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای صنعتگران و تولیدکنندگان فراهم می سازد.

    طاهرخانی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای سالم رقابتی میان مشارکت‌کنندگان، معرفی جدیدترین دستاوردهای تولیدکنندگان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بسترسازی جهت تبادل تجربیات و تعامل اطلاعات میان مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان و... و. از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود : نمایشگاه توانمندی های صنعت استان قزوین در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت