مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی خبرداد:

حضور ۷ شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی دریایی بندر عباس

عصر نمایشگاه- مرزبان گفت: هفت شرکت بین المللی از چهار کشور مختلف دنیا به همراه ۵۳ نماینده از بخش خصوصی و دولتی داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

حضور ۷ شرکت خارجی در نمایشگاه بین المللی دریایی بندر عباس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علی اکبر مرزبان مدیرکل امور دریا نوردان و سازمان های بین المللی تخصصی در ارتباط با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی، اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور مقامات کشوری و لشکری، در محل دائمی نمایشگاه های بندر عباس برپا می شود.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه مانند سایر نمایشگاه‌های بین المللی؛ محلی برای عرضه محصولات و خدمات دریایی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بنادر کشور، تجهیزات دریایی و فعالیت ارگان‌های دریایی خواهد بود.

    وی ادامه داد: هفت شرکت بین المللی از چهار کشور مختلف دنیا به همراه 53 نماینده از بخش خصوصی و دولتی داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت تا شاهد برپایی 60 غرفه در محل برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی باشیم.

    مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی کشور با اشاره به اینکه در پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی، بستری به منظور مذاکره شرکت ها و ارگان‌های دریایی به وجود می‌آید، افزود: چنین فضایی موجب خواهد شد در صورت موافقت شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، شرایط انعقاد قرارداد دوجانبه یا چندجانبه ای فرآهم شود.

    به گفته مرزبان؛ در بخش های مختلف پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی سازمان هایی نظیر حفاظت محیط زیست، شیلات، شرکت ملی نفت کش ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، مناطق آزاد و تجاری، نیروی دریایی سپاه، ارتش و... حضور خواهند داشت.
    معرفی فرصت های سرمایه گذاری و خدمات در حوزه بنادر

    وی با تاکید بر اینکه دو هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه بندری و دریایی و نیز خدمات ارائه شده در حوزه بنادر است، عنوان کرد: مخاطب این نمایشگاه ارگان های مختلف دریایی و نیز جامعه خاص بندری و دریایی است.

    گفتنى است؛ مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی، فردا ( شنبه،5 اسفندماه) با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار مى شود و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت