از امروز

چهار نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای تهران آغاز به کار کردند

عصر نمایشگاه:از یکشنبه مطابق با ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۴ ،چهار نمایشگاه صنایع مفتولی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، صنعت آرد و نان و پوشش های صنعتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

چهار نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای تهران آغاز به کار کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، به اطلاع می رسانیم یکشنیه مطابق با 15 آذر ماه 1394 ، چهار نمایشگاه با عناوین

    -سومین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل، پروفیل و ماشین آلات وابسته،

    -پنجمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات، ماشین آلات و تجهیزات وابسته،

    -نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان

    و

    -پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت

    در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار می کنند.

    در سومین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل، پروفیل و ماشین آلات وابسته، تعداد 66 شرکت ایرانی و 12 شرکت خارجی از چهار کشور جهان شامل: بلژیک، ترکیه، چین و هند در فضای نمایشگاهی به وسعت 6000 متر مربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید انواع مفتول (فولادی، آهنی، مسی، آلومنیوم و ...)، انواع پروفیل و میلگرد، کشش کاران مفتول، تولید کنندگان دوزه ها و حدیده ها و مجلات و نشریات تخصصی را در معرض دید عموم قرار می دهند.

    همچنین در پنجمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، تعداد 80 شرکت ایرانی و 7 شرکت خارجی به نمایندگی از 5 کشور فعال در این صنعت شامل : آلمان، ترکیه، سوئیس، چین و کره جنوبی در فضایی به متراژ 6000 متر مربع حضور دارند که مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات، تجهیزات و نشریات مربوطه را به معرض نمایش گذاشته اند.

    در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان نیز 95 شرکت ایرانی و 27 شرکت خارجی از 13 کشور جهان شامل: آلمان، اسپانیا، بلاروس، بلژیک، ترکیه، سوئیس ، سوئد، فنلاند، دانمارک، کره جنوبی، هلند، لبنان و یونان در فضایی به وسعت بیش از 8700 متر مربع حضور دارند که در زمینه تولید انواع نان صنعتی و ماشین آلات مربوطه-معرفی تولید کنندگان آرد و ماشین آلات مرتبط-خمیر مایه و بهبود دهنده-سازندگان سیلو-تجهیزات آزمایشگاهی و مشاوران صنعت نان و صنایع بسته بندی فعالیت داشته و آخرین نوآوریهای خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

    در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت هم 256 شرکت داخلی و 99 شرکت خارجی از 24 کشور جهان شامل: آلمان، آمریکا، اسپانیا، انگلیس، امارات متحده عربی، اکراین، ایتالیا، برزیل، بلژیک، بلغارستان، تایوان، سنگاپور، سوئیس، فرانسه، جمهوری چک، چین، عربستان، لهستان، مالزی، مجارستان، کانادا، کره جنوبی، هندوستان و یونان در فضایی به وسعت 22000 متر مربع حضور پیدا کرده که آخرین دستاوردهای خود در زمینه تولید رنگ های ضد گرد و غبار، رنگ های ضد امواج، ماشین آلات، محصولات کامپوزیت، رنگ و رزین را جهت بازدید متخصصین و بازدید کنندگان عرضه خواهند کرد.

    شایان ذکر است:

    این چهار نمایشگاه تا روز چهارشنبه 18 آذر ماه 1394 برقرار بوده و از ساعت 9 صبح لغایت 5 بعدازظهر پذیرای علاقمندان و متخصصین گرامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشند. 

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت