قادری مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب

استالکس نقطه تلاقی ارکان صنعت نمایشگاهی

عصر نمایشگاه- مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب در مراسم رو نمایی از پوستر استالکس ۲۰۱۸ این رویداد را نقطع تلاقی ارکان صنعت نمایشگاهی عنوان کرد.

استالکس نقطه تلاقی ارکان صنعت نمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» رئوف قادری مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب در مراسم رو نمایی از پوستر استالکس 2018 استالکس محل گرد همایی صاحبان حرفه نمایشگاهی است تا مشکلات و معضلات  این صنعت را بشناسند و در جهت رفع آن اقدام کنند همچنین نقاط قوت کار خود را شناسایی کرده و در جهت تقویت آنها اقدام کنند. گفتگو تخصصی در کشور به شدت کم است اما استالکس انجام این تعامل را در جامعه نمایشگاهی ممکن می کند. باید در این رویداد به راهکار جامعی در برگزاری نمایشگاه ها در همه سایت های نمایشگاهی برسیم چرا که این عدم هماهنگی بین سایت ها و رقابت نا سالمی که در جذب نمایشگاه ها دارند مشکلات عدیده ای که به نفع هیچکس نیست را به وجود آورده است.
    وی سهم نمایشگاه ها را در رونق اقتصادی کشور ها پر رنگ عنوان کرد و اظهار داشت: در کشور های پیشرفته بین 10 تا 15 درصد اقتصاد در اختیار نمایشگاه ها است اما در ایران نزدیک به یک درصد است که بسیار از متوسط بین المللی کمتر است.
    قادری استالکس را محل مناسبی برای تعامل سازنده بین ارکان نمایشگاه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: باید اجزای مختلف نمایشگاه اعم از سایت های نمایشگاهی برگزار کننده ها و غرفه سازان، رسانه های تخصصی و حتی شرکت های فعال در حوزه خدمات در فضایی دوستانه در کنار هم قرار برگیرند و با تعامل به ارتقای این صنعت کمک کنند تا در آینده شاهد برگزاری با کیفیت تر نمایشگاه های تخصصی در کشور باشیم.
    مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب انتقال تجربه های مختلف این حوزه را از دیگر مزایای این رویداد برشمرد و خاطر نشان کرد: برگزاری هر رویداد تجربه ای جدید است که می تواند به فعالان این حوزه کمک کند تا نمایشگاه های آینده کیفیت را افزایش دهند و در استالکس این انتقال تجربه صورت می گیرید و فعالان این حوزه از نزدیک با این تجربیات آشنا می شوند.
    وی در پایان به بیان مزایای سایت نمایشگاهی شهر آفتاب برای برگزاری رویداد استالکس پرداخت و اظهار داشت: شهر آفتاب با هدف تبدیل کردن ایران به قدرت اول نمایشگاهی در منطقه متولد شده است و برای جا نمایی و طراحی آن زحمات فراوانی کشیده شده است. هم اکنون فاز اول آن در حال بهره برداری است و در سال آینده فاز های 2 و 3 با جذب مشارکت های داخلی و خارجی و همچین کمک های شهرداری تهران شروع خواهد شد و هدف نهایی شهر آفتاب ایجاد یک شهر نمایشگاهی با امکانات مناسب و متنوع و در دسترس است تا نیاز کشور را به یک سایت بین المللی و آبرومند در سطح جهان مرتفع کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت