برپایی ۴۵۰ غرفه نمایشگاه بهاره در خراسان شمالی

عصر نمایشگاه- معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در آستانه نوروز، نمایشگاه بهاره در ۴۵۰ غرفه دایر می شود و مایحتاج نوروزی مردم در این نمایشگاه ها عرضه می شود.

برپایی ۴۵۰ غرفه نمایشگاه بهاره در خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, محمدعلی صدرزاده اظهار کرد: این تعداد غرفه در سه نمایشگاه بهاره در شهرهای بجنورد، شیروان و آشخانه راه اندازی می شود.
    وی افزود: نمایشگاه بهاره شیرون در 108 غرفه از 28 بهمن ماه دایر شده است و فعالیت آن تا 10 روز ادامه دارد.
    معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار کرد: نمایشگاه بهاره بجنورد در 300 غرفه از 10 اسفند و در آشخانه با 40 غرفه از 15 اسفند به مدت 10 روز آغاز به کار می کند.
    وی گفت: اجناس و مایحتاج مردم در این نمایشگاه ها با 15 درصد تخفیف عرضه می شود.

    * جنس بنجل به نمایشگاه وارد نمی شود
    معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در باره گلایه ها از عرضه اجناس نامرغوب و با کیفیت پایین در نمایشگاه گفت: به هیچ عنوان جنس غیرقابل استفاده و بنجل وارد نمایشگاه ها نمی شود، قیمت ها و کیفت ها پیش از عرضه در نمایشگاه، بررسی و نظارت می شود.
    وی تصریح کرد: اجناس با کیفیت های مختلف در نمایشگاه ها عرضه می شود تا افراد و خانواده ها با توان خرید متفاوت بتوانند نیازمندی های خود را در این نمایشگاه ها مرتفع کنند.
    صدرزاده اظهار کرد: تلاش داریم تا به سیلقه ها و ذائقه های مختلف مردم در این نمایشگاه ها پاسخ داده شود.

    * فروش فوق العاده در 250 واحد صنفی
    معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در سایر شهرهای استان نمایشگاه دایر نمی شود اما با هماهنگی های انجام شده، اصناف نسبت به فروش فوق العاده و حراج اقدام می کنند.
    صدرزاده تصریح کرد: 250 واحد صنفی در آستانه نوروز در شهرهای استان نسبت به حراج و فروش فوق العاده اقدام می کنند و کالاها و اقلام مختلف مورد نیاز مردم را با 15 درصد تخفیف عرضه می کنند.

    * حراج های بدون مجوز، غیرقانونی است
    معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با بیان اینکه حراج بدون مجوز غیرمجاز است اظهار کرد: واحدهای صنفی برای فروش فوق العاده و حراج، حتما باید مجوز بگیرند در غیر این صورت مرتکب تخلف شده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت