بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی اصفهان از هفتم اسفندماه آغاز می‌شود و برترین برندهای فعال در این عرصه، آخرین محصولات و کالاهای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی اصفهان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایمنا، این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که شرکت‌ها و برندهای صاحب‌نام لوازم خانگی، محصولات و دستاوردهای خود را در معرض بازدید و خرید مردم اصفهان قرار خواهند داد.

    بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی اصفهان که تا 11 اسفندماه و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت، در 9200 مترمربع فضای کل و پنج هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود و 60 شرکت محصولات خود را در معرض بازدید عمومی قرار می‌دهند.

    شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی و نمایندگان چهار کشور آلمان، انگلیس، چین و کره جنوبی هم در نمایشگاه لوازم خانگی امسال حضور دارند که به ارائه آخرین محصولات لوازم خانگی برقی کوچک و بزرگ، لوازم صوتی و تصویری، ظروف چینی و بلور و پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌پردازند.

    چینی زرین، چینی توس، بلومبرگ، مجیک، کارشر، بوریل، پاناسونیک، ال‌جی، امرسان، دوو، فریدولین، الکترواستیل، هایر، اسنوا، ایندزیت، ایران ناسیونال، بوش و سونی از جمله مطرح‌ترین برندهایی به شمار می‌روند که در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی اصفهان حضور خواهند داشت.

    مهمترین اصل در برگزاری نمایشگاه امسال لوازم خانگی، برنامه‌ریزی و عملکرد بر اساس تقویم‌ پیشنهادی نمایشگاه بوده است. همچنین در این نمایشگاه تلاش شده بیشترین رضایت برای مشارکت کنندگان در نمایشگاه فراهم آید و در کنار آن، شرایط بسیار مطلوبی برای بازدیدکنندگان ایجاد شود.

    برندسازی لوازم خانگی در حوزه نمایشگاهی نیز دیگر اولویت برگزاری این نمایشگاه بوده که در کنار ایجاد تعلق خاطر میان کالا و خدمات و مصرف کننده، شرایط مطلوبی را برای مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان ایجاد خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت