گشایش نمایشگاه کتاب ۳۰ ناشر ملی در آستارا

عصر نمایشگاه- با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، نمایشگاه کتاب ۳۰ ناشر ملی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه کتاب ۳۰ ناشر ملی در آستارا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا عصر شنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه سه هزار عنوان کتاب در موضوعات دفاع مقدس، فرهنگ، دین، ادبیات، روانشناسی، کودک و نوجوان، پزشکی، داستان و تاریخ ارائه شده است.
    شاپور تشرینی افزود: این نمایشگاه به عنوان نخستین نمایشگاه گسترده کتاب در آستارا، تا 25 اسفندماه از ساعت 9 تا 22 دایر است و کتاب ها با 50 درصد تخفیف عرضه می شود.
    وی بیان کرد: ایجاد باشگاه کتابخوانی از راه های افزایش سرانه مطالعه و ترغیب مردم به مطالعه است و راه اندازی آن در آستارا برای سال 97، در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان قرار دارد.
    فرماندار آستارا نیز در بازدید از این نمایشگاه گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه به خصوص در بین جوانان و نوجوانان ضروری است و اداره آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید در این امر پیشگام باشند.
    یونس رنجکش افزود: باید اهمیت کتاب در جامعه تبیین و جایگاه آن به عنوان وسیله‌ انتقال فرهنگ و تمدن مطرح شود.
    چهار کتابخانه با 2 هزار عضو در آستارا فعال است

    ** آغاز جشنواره شب های خنده در آستارا
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: اجرای جشنواره فرهنگی شب های خنده با برنامه های موسیقی، تئاتر، تقلید صدا، مسابقه و نمایش کمدی به مدت یک هفته ساعت 21 هر شب در سینما دریای آستارا آغاز شده است.
    تشرینی افزود: جشنواره ها و جنگ های شادی در آستانه نوروز، با هدف ایجاد شور و نشاط بین شهروندان و گردشگران اجرا می شود و در تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت.
    400 هنرمند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ساماندهی شده است.

    ** برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آستارا
    شهلا قاضی پور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا روز شنبه در این همایش گفت: موثرترین راهکار پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی است.
    وی بیکاری را از مهمترین دلایل روی آوردن نسل جوان به مواد مخدر و آسیب های اجتماعی دانست و افزود: باید با ایجاد فرصت های شغلی، از روی آوردن جوانان به مصرف مواد مخدر جلوگیری کنیم.
    وی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی و شبکه ‌های مجازی، از پدیده های نوظهور زندگی امروز است و در صورت غفلت و نداشتن برنامه ‌ریزی درست در این زمینه، جامعه دچار زیان‌های جبران ناپذیر خواهد شد.
    شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت