سرپرست اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه خبر داد:

حضورفعال فنی‌وحرفه‌ای در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری کرمانشاه

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه از حضورفعال فنی‌وحرفه‌ای استان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خبر داد.

حضورفعال فنی‌وحرفه‌ای در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری دستاوردهای پژوهشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در نمایشگاه هفته پژوهش استان به نمایش گذاشته شد.

    سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه در اینخصوص گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردهای پژوهشی، تحقیقاتی استان درمحل دانشگاه رازی در حال برگزاری است که توانمندیها، پتانسیل های آموزشی و پروژه های مربیان و کارآموزان درعرصه های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و هنرهای دستی و نقش آنان دراشتغال مولد و پایدار همچنین کتب و  مقالات تالیف شده مربیان و کارشناسان و آموزش مهارتی رشته های مختلف و دیگر دستاوردهای نرم افزاری و آموزشی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان در معرض دید علاقمندان قرارگرفته است.

    احسان ایمانی هرسینی بیان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه با حضور فعال در این نمایشگاه، در غرفه هایی جداگانه دستاوردهای پژوهشی خود را در دو بخش دولتی و خصوصی برای آشنایی عموم مردم به نمایش گذاشته تا از این طریق توانمندی ها و ظرفیت های مربیان و کارآموزان فنی و حرفه ای را ارائه تا بازدید کنندگان با رشته های متنوع مهارتی آشنایی پیدا کنند.

    وی تصریح کرد: در این نمایشگاه دستگاه های اجرایی استان در غرفه های مختلف دستاورد های پژوهشی خود را به نمایش گذاشتند و این مهم فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد رقابت سالم در عرصه پژوهش بین دستگاه های اجرایی و توسعه فعالیت های پژوهشی استان است.

    سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید نگاه به نمایشگاه پژوهش بر این اساس باشد که از دل نوآوری از این نمایشگاه‌ها فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاری، حمایت و توسعه بیشتر فراهم ‌شود.

    ایمانی هرسینی با اشاره به دستاوردهای به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه بیان داشت: طراحی و ساخت لامپ های فوق کم مصرف SMD، شومینه سیار با قابلیت جلوگیری از گازگرفتگی، آتش سوزی و رطوبت و خروج دی اکسید کربن به بیرون جهت استفاده در چادر و کانکس، دستگاه ساکشن روغن، دستگاه تست و عیب یابی سوزن انژکتور(نمونه قفل دو سویچه همزمان کارگاهی)، ست آموزشی  PLC به همراه کارت شبکه، چراغ قوه کم مصرف با فناوری SMD از جمله اختراعات و دستاوردهای پژوهشی به نمایش گذاشته شده درغرفه اداره کل آموزش فنی حرفه ای است.

    وی به طرح های پژوهشی این اداره کل اشاره کرد و گفت: طراحی نرم افزارجامع آشنایی با ادوات الکترونیکی تحت سیستم عامل اندروید، طراحی و پیاده سازی نرم افزار شبیه ساز آموزشی تعمیرات کامپیوتر شخصی، طراحی و پیاده سازی نرم افزار شبیه ساز آموزشی پرورش قارچ، سمیلاتور استاندارد کاربر رایانه سازمان آموزش فنی وحرفه ای و طراحی و پیاده سازی نرم افزاز شبیه ساز آموزشی تعمیرات تلفن همراه هوشمند ازجمله طرح های پژوهشی ارائه شده در این نمایشگاه است.

    ایمانی هرسینی عنوان کرد: ارائه مشاوره و هدایت آموزشی و ثبت نام جوانان برای حضور در رقابت های مسابقات ملی مهارت و فراگیری آموزش مهارتی درمراکزنیز در غرفه فنی و حرفه ای صورت می پذیرد.

    وی خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی و مهارت آموزی درحرفه های کارآفرینی، آشنایی با تعمیر تلفن همراه، بازرسی جوش، سرویس و  نگهداری پکیج و سرویس و نگهداری خودرو در غرفه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای، آموزشهای لازم را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت