نمایشگاه نفایس ایران زمین با ۳۵ برگ سند در رشت دایر شد

عصر نمایشگاه- همزمان با هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران، نمایشگاه «نفایس ایران زمین» با ۳۵ برگ سند به مدت یک هفته در رشت دایر شد.

نمایشگاه نفایس ایران زمین با ۳۵ برگ سند در رشت دایر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان, دکتر ژاله حساس خواه، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه نفایس ایران شناسی در رشت که روز گذشته با حضور جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از محققین و دانش پژوهان در پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه گیلان دایر شد با تبریک هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران، اظهار کرد: این نمایشگاه هم به صورت همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برپا شده است.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه «نفایس ایران زمین» همزمان با اولین روز از هفته فرهنگی و همزمان با سازمان مرکزی و پنج کتابخانه بزرگ کشور، در گیلان دایر شده است، گفت: در این نمایشگاه، 35 برگ سند از قدیمی ترین اسنادی که در کتابخانه ملی موجود است برای عموم به نمایش گذاشته شده است.

    دکتر حساس خواه افزود: برگزاری جلسه پرسش و پاسخ اعضای شورای پژوهش سازمان با اصحاب رسانه نیز برنامه ای است که به مناسبت این هفته فرهنگی از سوی مدیریت گیلان روز دوشنبه (7 اسفند) در سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان برگزار خواهد شد.

    وی بیان کرد: برگزاری میزگرد علمی بررسی وضعیت تفکر در ایران روز سه شنبه (8اسفند) با حضور دکتر عباس کاظمی از چهره های شناخته شده علمی کشور و دکتر سروش اکبرزاده و دکتر عباس نعیمی جورشری با حضور اندیشمندان و دانشگاهیان و اصحاب علم و فرهنگ استان، از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداشت هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران در استان گیلان می باشد.

    مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان در ادامه برگزاری همایش تجلیل از راویان تاریخ شفاهی استان گیلان و گلباران مزار درگذشتگان جامعه فرهنگ و ادب گیلان را در روز چهارشنبه(9 اسفند) بعنوان حسن ختام برنامه های این هفته فرهنگی عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت