اختصاص یارانه ۵۰ درصدی خرید کتاب به مهدکودک‌ها در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی از اختصاص یارانه خرید کتاب به سازمان بهزیستی به منظور تجهیز کتابخانه‌ها در ایام برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

اختصاص یارانه ۵۰ درصدی خرید کتاب به مهدکودک‌ها در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی از اختصاص یارانه خرید کتاب به سازمان بهزیستی کشور در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری میان معاونت امور فرهنگی با این سازمان خبر داد و گفت: «سال گذشته تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور به منظور ترویج و تعمیق کتابخوانی به امضاء رسید و یکی از بندهای این تفاهم نامه به موضوع تخصیص ساعت کتاب و کتاب‌خوانی در مهد کودک‌ها اختصاص داشت.»

    وی افزود: «از همین رو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران تخفیف 50 درصدی به کتابخانه‌های مهدکودک‌ها ارایه می‌شود تا نسبت به تجهیز کتابخانه‌های خود برای مربیان و کودکان در مهد‌ها اقدام کنند. امسال این طرح برای سه استان تهران، قم و البرز در نمایشگاه کتاب تهران اجرا می‌شود.»

    مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی همچنین از تخصیص فرصت و ساعت کتابخوانی در مهدکودک‌ها خبر داد و گفت: «از تیر ماه 1395 این طرح وارد فاز اجرایی می‌شود و به مهد کودک‌های برگزیده در اجرای این طرح، درجه و لوح تقدیر از سوی معاونت امور فرهنگی اعطا خواهد شد.»

    امیرزاده در پایان خاطرنشان کرد: «طرح تجهیز کتابخانه‌های مهدهای کودک صرفا به نمایشگاه کتاب منحصر نخواهد بود و در هفته کتاب نیز این طرح ادامه خواهد داشت.»

    بر اساس این گزارش، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت