استقبال پرشور مردم از نوزدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان مورد استقبال کم نظیر و پرشور مردم قرار گرفته است.

استقبال پرشور مردم از نوزدهمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, حسین مسگرانی اظهار داشت: سطح استقبال از نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان به حدی بود که هر شب یک ساعت به زمان کار نمایشگاه اضافه شده است.
    وی ادامه داد: در حالت عادی زمان بازدید از نمایشگاه کتاب ساعت 9 تا 12 ظهر و 16 تا 20 عصر است که با توجه به درخواست ها و استقبال مردم امروز این نمایشگاه تا ساعت ١۰ شب باز خواهد بود.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نوزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان که از سوم اسفند در قالب 243 غرفه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی زاهدان افتتاح شده تا فردا برای علاقه مندان دایر خواهد بود.
    مسگرانی اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاههای کتاب استان 419 ناشر و نمایندگی نشر از سراسر کشور آثار خود را در قالب 51 هزار و 652 عنوان کتاب در مدت یک هفته در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
    وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه در سه شهرستان سراوان، خاش و زهک ویژه برنامه فرهنگی در حال برگزاری است.
    وی تاکید کرد: نمایشگاه کتاب تنها بازار فروش کتاب نیست بلکه یک جریان فرهنگی برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آشنایی با ناشران و فرصتی برای بررسی فرصت ها و تهدیدهای این بخش است.
    وی گفت: در نمایشگاه کتاب امسال استان دستگاهها و نهادهای مختلف نظیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهاد کتابخانه های عمومی، مرکز اسناد و کتابخانه ملی، حفظ آثار دفاع مقدس و کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان آثار خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین 10 غرفه برای ارائه آثار رسانه های دیجیتال در نوزدهمین نمایشگاه کتاب استان پیش بینی شده است.
    وی گفت: کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی به فروش می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت