اردبیهشت ماه سال آینده؛

نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران «جابکس» برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- دبیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران جابکس گفت: درپی درخواست‌های شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی و بعد از انجام بررسی‌های لازم برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران «جابکس» برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, سعید سمیعی دبیر برگزاری نمایشگاه بین المللی کار با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کار برای نخستین بار در ایران، عنوان داشت: با توجه به درخواست شرکت کنندگان به دلیل فشردگی برنامه‌های آخر سال و نیز درخواست شرکت‌های بین‌المللی برای داشتن زمان بیشتر جهت برنامه‌ریزی زمان برگزاری نمایشگاه به تعویق افتاد.

    وی در ادامه در رابطه با روند برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی، گفت: تا به حال برندها و شرکت‌های داخلی و خارجی استقبال کم نظیری از نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران داشته‌اند و غالب شرکت کنندگان در این نمایشگاه برندهای داخلی هستند
    سمیعی با ابراز امیواری از روند استقبال از این نمایشگاه، ادامه داد: نمایشگاه بین المللی کار ایران طبق جمع بندی‌های صورت گرفته با وزارت کار و شورای سیاست‌گذاری، در تاریخ پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه سال ٩٧ برگزار می گردد.

    وی همچنین به شرایط و نحوه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کار ایران اشاره کرد و بیان داشت: ساعت بازید از این نمایشگاه از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر است که بازدید از آن برای عموم علاقه‌مندان و کارجویان به صورت رایگان بوده و امکان بازدید از نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران برای تمامی افراد فراهم می باشد.

    دبیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران جابکس در خصوص نحوه فعالیت شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، تشریح کرد: شرکت‌کنندگان می توانند در زمان بازید بازدیدکنندگان، خدمات خود را معرفی کرده و اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند.

    وی در پایان باتوجه به زمینه فعالیت برندهای شرکت‌ کننده در نمایشگاه بین‌المللی کار ایران جابکس، خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و برندهایی که در نمایشگاه شرکت کرده‌اند، به شکل وسیعی با مبحث نیروی انسانی ارتباط دارند و به طبع باتوجه به فعالیت‌شان در زمینه نیروی انسانی، با وزارت کار نیز در ارتباط می باشند، که حصور شرکت‌ها و برندهای زیرمجموعه وزارت کار نیز حضورشان در این نمایشگاه قطعی می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت