سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد:

برگزاری همزمان ۳ نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان

عصر نمایشگاه- سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: در آستانه نوروز سه نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان به صورت همزمان برگزار می‌شود.

برگزاری همزمان ۳ نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, جمال بابایی اظهار کرد: در طول سال و مناسبت‌های مختلف نمایشگاه‌های گوناگون در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار می‌شود.

    وی از برگزاری هشتمین نمایشگاه مواد غذایی، لبنی، شیرینی و شکلات، سومین نمایشگاه لباس، پوشاک، سومین نمایشگاه تخصصی ظروف چینی و بلور و کریستال در زنجان خبر داد و افزود: این نمایشگاه از تاریخ 12 تا 18 اسفند‌ماه سال‌جاری برپا می‌شود.

    سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت هفت روز برگزار می‌شود، بیان کرد: این نمایشگاه در فضای عمومی 11 هزار و 500 مترمربع و 5 هزار مترمربع فضای غرفه سازی شده، در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان توسط شرکت نمایشگاهی کیان نمای زنگان برگزار می‌شود.

    بابایی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 250 غرفه مهیای همشهریان است، تصریح کرد: از استان‌های مختلف از جمله استان زنجان و شهرستان‌های تابعه آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، همدان، کردستان، خراسان، قزوین، تهران، خوزستان، کرمان، یزد، گلستان و ... کالا و محصولات خود را در معرض بازدید قرار می‌دهند.

    وی افزود: گروه‌های کالایی این نمایشگاه مواد غذایی و لبنی، مواد خام برای تهیه شکلات و شیرینی، ماشین‌آلات صنایع شیرینی و شکلات، نان‌های مخصوص، تنقلات و ... انواع لباس و پوشاک ( زنانه، مردانه و بچه‌گانه )، پارچه، چوراب و لباس زیر، تکنولوژی نانو، مجلات تخصصی، انواع ظروف چینی و بلور و کریستال و دیگر ملزومات مورد نیاز خانوادهها و ایام نوروز است.

    سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه از اهداف این نمایشگاه تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان بدون واسطه، تامین نیاز کالاهای اساسی سبد خانوار، کمک به اقتصاد خانواده‌ها و حمایت از تولیدکنندگان داخلی است، ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها عرضه مایحتاج مورد نیاز مردم برای شب عید با «قیمت» و «کیفیت» مناسب است.

    بابایی اظهار کرد: با توجه به لزوم تامین مایحتاج عمومی و تنظیم بازار و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در آستانه فرا رسیدن عید نوروز برگزاری نمایشگاه‏‌های عرضه مستقیم کالا و فروش‌های فوق‌العاده در سطح شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در ایام پایانی سال است.

    وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها بخشی از فرهنگ خرید عید مردم شده است و امسال نیز همانند سال‌های گذشته، این نمایشگاه از ساعت 16 بعدازظهر روز شنبه 12 اسفند فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، خاطر نشان کرد: ضمنا ساعات بازدید و خرید از این نمایشگاه به مدت هفت روز تا جمعه از ساعت 16 تا ساعت 22 شب برای علاقه‌مندان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت