نمایشگاه چیدمان و دکوراسیون برپا شد

عصر نمایشگاه- عضو گروه هنری «نماد» درباره نمایشگاه چیدمان و دکوراسیونی که در نگارخانه شکوه برپاست توضیحاتی را ارایه کرد؛ نمایشگاهی که در آن آثار هنری به صورت کنج های مجزا چیده شده اند.

نمایشگاه چیدمان و دکوراسیون برپا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر, رضا پژوهش یکی از اعضای گروه هنری «نماد» درباره اولین هنرگاه مشترک آرتیفای و این گروه هنری که در نگارخانه شکوه برپاست گفت: آرتیفای یک اپلیکشن با موضوع فروش و معرفی آثار هنرمندان است و ما با دوستان این مجموعه مذاکره کردیم و به این نتیجه رسیدیم که یک نمایشگاه مشترک برگزار کنیم که یک طرف نمایشگاه من و علی اشرف پور از گروه هنری «نماد» و طرف دیگر 40 هنرمند از آرتیفای حضور دارند.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه دومین تجربه گروه هنری «نماد» است، اظهار کرد: سال گذشته ما در گروه هنری «نماد» به صورت انفرادی در نگارخانه شکوه نمایشگاه داشتیم و نمایشگاه فعلی برای آرتیفای اولین تجربه نمایشگاهی به حساب می آید و به همین دلیل عنوان نمایشگاه اولین «هنرگاه مشترک آرتیفای و گروه هنری نماد» نام گرفته است.

    پژوهش با اشاره به اینکه بیشتر آثار نمایشگاه در حوزه دکوراسیون و چیدمان است، افزود: بخش کوچکی از نمایشگاه نیز مربوط به زیورآلات دست ساز و دو برند کیف و پوشاک است.

    وی درباره رویکرد این نمایشگاه گفت: رویکرد نمایشگاه همان طور که ما در انتخاب عنوانش به جای نمایشگاه از هنرگاه استفاده کردیم معرفی آثاری است که در آنها از هنر بهره گرفته شده است. از طرف دیگر دوستانی که در این زمینه فعال هستند و امکان برگزاری نمایشگاه انفرادی را ندارند نیز به نوعی دورهم جمع کردیم تا نمایشگاهی مشترک در این حوزه هنری برگزار شود.

    این هنرمند و عضو گروه هنری «نماد» در ادامه عنوان کرد: در چیدمان سعی شده هماهنگی بین محصولات رعایت شود و در نمایشگاه به صورت کنج‌های مجزا چیده شده‌اند که هر کنج می تواند دکوراسیون یک منزل باشد. این خاصیت را می توان یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نمایشگاه به حساب آورد.

    پژوهش با اشاره به اینکه این اولین باری است که نمایشگاه چیدمان به این شکل در نگارخانه شکوه برگزار می شود، بیان کرد: امیدوارم تجربه ما برای سال های آینده مفید باشد و سال های آینده با کیفیت بالاتری چنین نمایشگاهی را برپا کنیم.

    این هنرمند در مورد برنامه های آینده مشترک گروه هنری «نماد» با آرتیفای بیان کرد: در نظر داریم این سبک نمایشگاه را در شهرهای مختلف ایران نیز برگزار کنیم چون تقاضاهای زیادی از استان ها داریم که نمایشگاه برگزار شود ولی معمولاً رزرو کردن نگارخانه و حمل و نقل مشکل ایجاد کرده است ولی اگر بتوانیم به صورت گروهی این کار را انجام دهیم هم تنوع محصولات بالاتر می رود و برای مخاطبان جذاب تر است و هم از لحاظ هزینه، نمایشگاهی کنترل شده خواهیم داشت.

    وی در پایان گفت: در برگزاری و آماده سازی نمایشگاه، گروه آرتیفای متشکل از رکسانا و کیانا نخجوانی، حمیدرضا کریمی و احسان اسدالهی بسیار کمک کردند. در روز افتتاحیه حدود 300 مخاطب در نمایشگاه حاضر شدند و فروش خیلی خوبی نیز داشتیم. از بازدیدکننده های مطرح این نمایشگاه در روز افتتاحیه، محمدرضا گلزار بود.

    اولین «هنرگاه مشترک آرتیفای و گروه هنری نماد» تا 16 اسفند در نگارخانه شکوه ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت