رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ کشور خبر داد:

حضور هیات تحقیقاتی‌ تجاری ایران در نمایشگاه و همایش چاپ دوبی

عصر نمایشگاه- هیات تحقیقاتی تجاری چاپخانه‌داران ایران میهمان ویژه همایش و نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دوبی خواهد بود، این همایش ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه در دوبی برگزار می‌شود.

حضور هیات تحقیقاتی‌ تجاری ایران در نمایشگاه و همایش چاپ دوبی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا, بابک عابدین؛ رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ کشور عنوان کرد: در اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ بر این باور هستیم که آموزش حین خدمت بنیان اصلی صادرات پایدار است و به همین دلیل برنامه ویژه‌ای برای همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی و خارجی در نظر گرفته است. 

    وی افزود: در این زمینه یکی از برنامه‌های اتحادیه حضور در مناسبت‌ها و نمایشگاه‌های بین‌الملل آموزشی و تشویق و ترغیب فعالان حوزه چاپ به حضور در آن و برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از این همایش‌ها است. 

    عابدین با اشاره به برنامه هفته آینده اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ توضیح داد: در این زمینه حضور فعالان حوزه چاپ در همایش و نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی یکی از این برنامه‌ها است که در هفته آینده برگزار می‌شود و بار آموزشی بسیار ویژه‌ای برای چاپخانه‌داران به همراه دارد. 

    وی ادامه داد: نخستین روز این رویداد به موضوع  گرایش کلی صنعت چاپ  اختصاص دارد و در آن «استوارت جانستون» مشاوره  ارشد اروپا، خاورمیانه و آسیا گروه اسمیترس پایرا درباره روندهای مکرواکونومیک در خاورمیانه و در سراسر جهان، پیش‌بینی‌های بازار، درک و پیش‌بینی روند و کاوش‌های رشد در منطقه  سخنرانی خواهد کرد. 

    عابدین با اشاره به برگزاری میزگرد مدیران چاپ در ادامه این برنامه نیز توضیح داد: این میزگرد به معرفی ابتکارات جهت توسعه کسب و کار و فن‌آوری‌های جدید در مسیر رقابتی باقی ماندن، فن‌آوری‌های نوین برای مدرنیزه کردن چاپخانه و سرمایه‌گذاری با هدف تکامل فن‌آوری‌های آینده اختصاص دارد و «اندی توماس» مدیر استراتژیک نمایشگاه گلف پرینت پک اجرای آن را بر عهده خواهد داشت. 

    وی در بخش دیگر سخنان خود درباره نشست «فن‌آوری‌های جدید و برنامه‌های کاربردی» این همایش نیز گفت: نگاهی به تکامل تکنولوژی و انقلاب در بخش پیش از چاپ افست، پژوهش فن‌آوری‌های نهفته در فرایند تولید پایه‌های بدون نیاز به پروسسور و توجه به محدودیت‌ها و نوآوری های اخیر  نیز توسط «آدریان شاتلورث» مدیرجهانی محصولات کداک ارایه می‌شود. 

    عابدین با اشاره به دیگر برنامه‌های این همایش ـ نمایشگاه عنوان کرد: برگزاری همایش  سیستم مدیریت اطلاعت و اتوماسیون گردش کار برای عملیات بدون توقف و سودآور، برنامه ریزی کارآمد تولید، بهبود عملکرد و افزایش سودآوری ، تبدیل کسب و کار چاپ با سرمایه‌گذاری در فناوری دیجیتال، تامین افزایش تقاضا برای تولید محصولات شخصی و سفارشی و کاهش هزینه‌های تولید همزمان با بهبود کیفیت چاپ  و پس از چاپ، سنتی یا دیجیتال – کدام بهترین راه حل برای کسب و کار شما است؟  از دیگر برنامه‌های این رویداد به شمار می‌آید. 

    وی درباره حضور غرفه‌گذاران معتبر حوزه چاپ در این نمایشگاه نیز یادآور شد: شرکت‌های هایدلبرگ، دورست، کونیکا مینولتا، نیلپیتر، زیراکس، اپسن، مکس اسپشیالتی فیلم، آنوپ پلاستیک و .. از جمله غرفه‌گذاران همایش نمایشگاه هستند.

    به گفته عابدین در صورتی که چاپخانه‌داران برای حضور در این همایش ـ نمایشگاه آمادگی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به اتحادیه صادرکنندگان از تخفیف ثبت‌نام بهره‌مند شوند زیرا همزمان با این همایش زمینه‌ای برای فعالیت‌های تجاری برای چاپخانه‌داران وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت