رئیس نمایشگاه کتاب:

حاضریم خودمان زیر چادر بمانیم اما ناشران زیر سقف مصلی باشند

عصر نمایشگاه- رئیس نمایشگاه کتاب تهران تاکید کرد که همه تلاش خود را برای جانمایی ناشران در فضاهای مسقف مصلی حتی به قیمت بیرون ماندن بخش‌های ستادی از این فضاها، انجام خواهد داد.

حاضریم خودمان زیر چادر بمانیم اما ناشران زیر سقف مصلی باشند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر, محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره آخرین وضعیت قرارداد با مصلی برای در اختیار گرفتن این مجموعه توسط ستاد نمایشگاه کتاب گفت: قرارداد، در آستانه نهایی شدن است و با اینکه مذاکرات در این رابطه انجام شده، اما هنوز امضا نشده است؛ البته مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد و به زودی این کار هم انجام می‌شود.

    وی درباره وضعیت حضور ناشران بخش‌های مختلف این دوره از نمایشگاه در فضاهای مسقف مصلی هم یادآور شد: فضاهای مسقف مصلی کفافِ نیاز کل نمایشگاه را نمی‌دهد و بالاخره بخش‌هایی از نمایشگاه، بیرون از این فضاهای مسقف می‌مانند. اما اینکه کدام بخش‌ها در سازه‌های موقت مستقر خواهند شد، با معاونت اجرایی نمایشگاه و خود کمیته‌های مربوطه است و ما دخالتی در این رابطه نداریم.

    رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: البته بنده به این دوستان گفته‌ام که ما آماده‌ایم آن بخش‌هایی که به قسمت‌های اداری و ستادی نمایشگاه کتاب مربوط می‌شود، بیرون بمانند و ما زیر چادر باشیم اما ناشران و بخش‌هایی که مستقیماً به کتاب مربوط می‌شوند و بخش‌هایی که به کودکان اختصاص دارند، در فضاهای مسقف مصلی قرار گیرند.

    جوادی درباره وضعیت همکاری و مشارکت نهادهای شهری زیرمجموعه شهرداری تهران با نمایشگاه سی و یکم با توجه به منتفی شدن میزبانی مجموعه شهر آفتاب از این رویداد بزرگ فرهنگی نیز گفت: نهادهای زیادی در برپایی نمایشگاه کتاب تهران مشارکت می‌کنند؛ چه از حیث تامین امنیت و چه بحث‌های مربوط به ارائه خدمات به این رویداد. ضمن اینکه تشکل‌های غیردولتی هم در این دوره فعال‌تر مشارکت خواهند کرد.

    معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که از مجموعه مدیریت شهرداری تهران خواسته است تا در این دوره نیز به برپایی مناسب این رویداد کمک کند و این در حالی است که شورای شهر تهران هم در این رابطه، وظایفی را به مجموعه شهرداری تهران محول کرده و در دوره سی و یکم نمایشگاه کتاب تهران، ماموریت‌های بسیاری به نهادهای شهری محول شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت