حضور شهرستان طارم در نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر ایران

عصر نمایشگاه- فرماندار شهرستان طارم گفت: حضور شهرستان طارم در نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر ایران فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ، طبیعت، تاریخ و تولیدات محصولات روستایی شهرستان طارم است.

حضور شهرستان طارم در نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, علی باقری افزود: سومین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر از 15 تا 18 اسفند ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر خواهد بود.
    باقری بااشاره به ظرفیتهای بالقوه تولیدات محصولات روستایی در شهرستان طارم گفت: حضور در نمایشگاه فرصتی برای معرفی توانمندیهای طارم در حوزه های صنایع دستی، پوشش محلی، گردشگری و محصولات کشاورزی است و باید نهایت بهره برداری از این فرصت صورت گیرد.
    فرماندار طارم با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، افزود: در کنار برپایی غرفه های شهرستانی، سالن نمایشگاه ایده های نو و کسب و کارهای نوین نیز به صورت استانی دایر خواهد شد.
    وی اظهارکرد: ایجاد دکور و فضا سازی غرفه های نمایشگاه های استان با مدیریت دفتر امور روستایی استانداری انجام گرفته و از موسیقی سنتی نیز در غرفه طارم استفاده خواهد شد.
    وی افزود: همانند سال های گذشته فروشگاه های بخش خصوصی نیز در محل نمایشگاه دایر خواهد بود و متقاضیان جهت حضور در نمایشگاه می توانند با مراجعه به فرمانداری و یا سایت irdx.ir برای ثبت نام اقدام کنند.
    جامعه روستایی و عشایری کشور ضمن ایفای نقش تولید محصولات کشاورزی و دامی، مسئولیت خطیر حفظ امنیت غذایی کشور را عهده دار است. بنابراین بهره مندی از استعدادها و ظرفیت های متنوع بالقوه روستایی و عشایری می تواند به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارها در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به کار آید.
    به همین مناسبت، سومین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر ایران در روز سه شنبه 15 اسفند ماه 96 آغاز و تا روز جمعه 18 اسفند ماه در نمایشگاه بین المللی تهران دایر خواهد بود.
    این نمایشگاه از 14 بخش به نام های نمایشگاه معرفی توانمندیهای روستایی شهرستانی و استانی، نمایشگاه نوآوری ها و ایده های نو، روستای نمادین، چادرهای عشایری، نمایشگاه عملکرد دستگاه ها و سازمان ها، سرزمین ما، بخش بین الملل، نمایشگاه عرضه تولیدات و محصولات، کارگاه آموزشی، نمایشگاه عکس و فیلم، محوطه بازی کودک ، سن مراسم آیینی، چایخانه و سفره خانه سنتی تشکیل گردیده است. پلان جانمایی و ترتیب بخشها بر اساس فضاها و سالن های تحویل شده مشخص می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت